Winner Effect: The Science of Success and How to Use It

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Ian Robertson
Sivujen määrä: 320
Julkaisuvuosi: 2013
Tuotekoodi: 14358568
Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle
2060
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

14. tammikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

16. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
599

Postin noutopiste

16. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
599

Kotiinkuljetus

16. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
1299

Matkahuollon pakettiautomaatti

16. tammikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

16. tammikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

16. tammikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

16. tammikuuta

599

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Winner Effect: The Science of Success and How to Use It

What makes a winner? Why do some succeed both in life and in business, and others fail? The winner effect is a term used in biology to describe how an animal that has won a few fights against weak opponents is much more likely to win later bouts against stronger contenders. As Ian Robertson reveals, it applies to humans, too. Success changes the chemistry of the brain, making you more focused, smarter, more confident and more aggressive. And the more you win, the more you will go on to win. But the downside is that winning can become physically addictive. By understanding what the mental and physical changes are that take place in the brain of a winner, how they happen, and why they affect some people more than others, Robertson explains what makes a winner or a loser and how we can use the answers to these questions to understand better the behaviour of our business colleagues, employees, family and friends.

Yleiset tuotetiedot: Winner Effect: The Science of Success and How to Use It

Tuotekoodi: 14358568
Kategoria: Elämäntaitokirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Kustantamo: Bloomsbury Publishing PLC
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Aiheet: Tunneäly
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Ian Robertson
Sivujen määrä: 320
Julkaisuvuosi: 2013

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Winner Effect: The Science of Success and How to Use It
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Winner Effect: The Science of Success and How to Use It kanssa


Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos