Creating a Sustainable Competitive Position: Ethical Challenges for International Firms

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Pervez N. Ghauri, Ulf Elg, Sara Melen Hanell
Sivujen määrä: 336
Julkaisuvuosi: 2023
Tuotekoodi: 14486143
3423
Muiden myyjien tarjoukset (1):
8105
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

26. helmikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

28. helmikuuta

599

Postin noutopiste

28. helmikuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

28. helmikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

28. helmikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

28. helmikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

28. helmikuuta

599

Kotiinkuljetus

28. helmikuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
EasyShop
8105
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Creating a Sustainable Competitive Position: Ethical Challenges for International Firms

The ebook edition of this title is Open Access and freely available to read online.The importance of ethical practices and a sustainable competitive position is being increasingly emphasised by all types of business and across all industries. The chapters collected in Creating a Sustainable Competitive Position discuss how international firms work with sustainable strategies and their relationship with the society and environment while exploring the different opportunities and challenges.While good transparent ethical behaviour improves a company’s reputation and thus competitive position, unethical and/or illegitimate behaviour such as environmental exploitation and corruption can damage a firm’s global reputation. Several case studies from different markets demonstrate how this sustainable competitive position can be achieved by international firms operating in a global market. Creating a Sustainable Competitive Position includes research-based cases highlighting different sustainability challenges as well as theory-based discussions around how firms can manage a multi-stakeholder perspective in relation to performance.The extensive research within this volume of International Business and Management makes it an important read for both managers, leaders and researchers in the area of strategy, offering ways to stay ahead of the competition.
The ebook edition of this title is Open Access and freely available to read online.This volume includes research-based cases highlighting different sustainability challenges and theory-based discussions around how firms can manage a multi-stakeholder perspective in relation to performance.
The ebook edition of this title is Open Access and freely available to read online. The importance of ethical practices and a sustainable competitive position is being increasingly emphasised by all types of business and across all industries. The chapters collected in Creating a Sustainable Competitive Position discuss how international firms work with sustainable strategies and their relationship with the society and environment while exploring the different opportunities and challenges. While good transparent ethical behaviour improves a company’s reputation and thus competitive position, unethical and/or illegitimate behaviour such as environmental exploitation and corruption can damage a firm’s global reputation. Several case studies from different markets demonstrate how this sustainable competitive position can be achieved by international firms operating in a global market. Creating a Sustainable Competitive Position includes research-based cases highlighting different sustainability challenges as well as theory-based discussions around how firms can manage a multi-stakeholder perspective in relation to performance. The extensive research within this volume of International Business and Management makes it an important read for both managers, leaders and researchers in the area of strategy, offering ways to stay ahead of the competition.

Yleiset tuotetiedot: Creating a Sustainable Competitive Position: Ethical Challenges for International Firms

Tuotekoodi: 14486143
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,02 x 0,15 x 0,23 m, 0,3 kg
Kustantamo: Emerald Publishing Limited
Kirjan kieli: Englanti
Tyyppi: Taloustiede
Myyjä: Bookstore Krisostomos, EasyShop
Tekijä: Pervez N. Ghauri, Ulf Elg, Sara Melen Hanell
Sivujen määrä: 336
Julkaisuvuosi: 2023

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Creating a Sustainable Competitive Position: Ethical Challenges for International Firms
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Creating a Sustainable Competitive Position: Ethical Challenges for International Firms kanssa

Sponsoroitu

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: EasyShop 3.7
(47 asiakasarviota)

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

19. helmikuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos