Etsitkö täydellistä joululahjaa? Meiltä löydät yli 2 miljoonaa tuotetta edulliseen hintaan

Crystallizing Public Opinion

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Edward Bernays
Sivujen määrä: 208
Julkaisuvuosi: 2019
Tuotekoodi: 14701668
2040
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

26. marraskuuta

000

Postin pakettiautomaatti

28. marraskuuta

599

Postin noutopiste

28. marraskuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

28. marraskuuta

599

Matkahuollon noutopiste

28. marraskuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

28. marraskuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

28. marraskuuta

599

Kotiinkuljetus

28. marraskuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Tuotteen kuvaus: Crystallizing Public Opinion

Famed as "the father of public relations," Edward Bernays pioneered the technique of working to change attitudes rather than just selling products. In this 1923 classic, the first book ever written about the public relations industry, he delineates the approaches that corporations and governments have taken for the past century to influence social tendencies.Crystallizing Public Opinion identifies the techniques employed by public relations professionals, from authoritative-sounding surveys to persuasive endorsements from opinion leaders, celebrities, and experts. Bernays &; whose high-profile clients included Procter & Gamble, General Electric, CBS, NBC, and Time, Inc. &; cites examples from his successful campaigns, including a physician-endorsed promotion of bacon as a healthy breakfast option. He quotes leading theorists on the role of herd mentality in the minds of the educated as well as the ignorant, and he explains the value of communicating the right facts at the right time to a targeted audience. Although technology has changed in the years since this book's debut, human nature has not, and these principles remain of timeless value to business and marketing professionals, students of public relations, and other readers.
In this 1923 classic, The Father of Public Relations describes how public opinion is created and shaped, including the use of surveys and endorsements from opinion leaders, celebrities, and experts.

Yleiset tuotetiedot: Crystallizing Public Opinion

Tuotekoodi: 14701668
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,13 x 0,2 m, 0,21 kg
Kustantamo: Dover Publications Inc.
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Ei ole määritelty
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Ei ole määritelty
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Edward Bernays
Sivujen määrä: 208
Julkaisuvuosi: 2019

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Crystallizing Public Opinion
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu