Customer Value Starvation Can Kill: Prevention and Cure

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Gautam Mahajan, Walter Vieira
Sivujen määrä: 150
Julkaisuvuosi: 2021
Tuotekoodi: 24683953
Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle
4354
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

15. tammikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

17. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
599

Postin noutopiste

17. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
599

Kotiinkuljetus

17. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
1299

Matkahuollon pakettiautomaatti

17. tammikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

17. tammikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

17. tammikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

17. tammikuuta

599

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Customer Value Starvation Can Kill: Prevention and Cure

Value is a most misunderstood and misused word. As it becomes fashionable to create value, more companies are rushing towards the creating value mantra. In so doing, they forget value starvation and value destruction. This book is about value starvation. Value starvation is what happens when you deny a customer very basic needs in doing business with you (and often this is done unwittingly or because companies are too busy "creating Value"). Value starvation occurs when a company posts an old address that is no longer valid, or fails to update a product spec, or does not allow you access to the right person for your solution. An example is an airline changing a flight timing and failing to inform you, or sending your bags to the wrong destination, or a hotelier denying you a hotel room that has been prepaid. Value destruction happens when, knowingly or unknowingly, companies destroy value. This book shows you how to recognize value starvation, how to avoid it and how to prevent it. This will make you and your companies more effective, more customer-centric, and more successful.

Yleiset tuotetiedot: Customer Value Starvation Can Kill: Prevention and Cure

Tuotekoodi: 24683953
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kustantamo: Business Expert Press
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Gautam Mahajan, Walter Vieira
Sivujen määrä: 150
Julkaisuvuosi: 2021

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Customer Value Starvation Can Kill: Prevention and Cure
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Customer Value Starvation Can Kill: Prevention and Cure kanssa


Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos