Etsitkö täydellistä joululahjaa? Meiltä löydät yli 2 miljoonaa tuotetta edulliseen hintaan

Direct, Digital & Data-Driven Marketing 5th Revised edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Ei ole määritelty, Lisa Spiller
Sivujen määrä: 784, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2020
Tuotekoodi: 14621448
8239
Muiden myyjien tarjoukset (2):
12637
-
13810
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

2. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Postin noutopiste

4. joulukuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Matkahuollon noutopiste

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

4. joulukuuta

599

Kotiinkuljetus

4. joulukuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
Minced
12637 15964
EasyShop
13810

Tuotteen kuvaus: Direct, Digital & Data-Driven Marketing 5th Revised edition

In this latest edition of her classic text, Lisa Spiller takes an insightful, in-depth look at contemporary marketing concepts, tactics, and techniques and the dynamic innovations that continue to drive and shape this multi-faceted, multi-dimensional field.
In this latest edition of her classic text, Lisa Spiller takes an insightful, in-depth look at contemporary marketing concepts, tactics, and techniques and the dynamic innovations that continue to drive and shape this multi-faceted, multi-dimensional field.Direct, Digital, and Data-Driven Marketing recognizes the growth of the various digital formats as the newest interactive channels for conducting modern marketing. But it does not overlook the traditional principles of direct marketing still relevant today. This book examines the field both as it once was and as it is evolving. With plenty of learning features online resources, the 5th edition provides an engaging journey, which will leave any marketing student with a thorough knowledge of how all kinds of businesses manage regular communication with their customer base and target demographic.

Yleiset tuotetiedot: Direct, Digital & Data-Driven Marketing 5th Revised edition

Tuotekoodi: 14621448
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 1,5 kg
Kustantamo: SAGE Publications Ltd
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Ei ole määritelty
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Ei ole määritelty
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, EasyShop, Minced
Tekijä: Ei ole määritelty, Lisa Spiller
Sivujen määrä: 784, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2020

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Direct, Digital & Data-Driven Marketing 5th Revised edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Muiden myyjien tarjoukset (2)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: Minced 3.8
(6 asiakasarviota)
-20%

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

27. marraskuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot
12637 15964
Myyjä: EasyShop 3.8
(17 asiakasarviota)

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

19. marraskuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot