Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Ei ole määritelty, Matthew Dixon, Nicholas Toman, Rick DeLisi
Sivujen määrä: 256, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2013
Tuotekoodi: 14592433
2437
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

10. lokakuuta

000

Postin pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Postin noutopiste

14. lokakuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Matkahuollon noutopiste

14. lokakuuta

599

Kotiinkuljetus

14. lokakuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Tuotteen kuvaus: Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty

A new breakthrough idea about how to win customer loyalty from Matthew Dixon, the bestselling author of The Challenger Sale Everyone knows that the best way to create customer loyalty is with service so good, so over the top, that it surprises and delights. But what if everyone is wrong? In their acclaimed bestseller The Challenger Sale, Matthew Dixon and his colleagues at CEB busted longstanding myths about sales. Now they've turned to a new vital business subject - customer loyalty - with a book that turns conventional wisdom on its head. Companies devote untold time and resources trying to dazzle customers. Yet CEB's careful research proves that is wildly overrated: loyalty has a lot more to do with how well companies deliver on their basic promises than on how dazzling the service experience might be. Forget bells and whistles and just solve your customer's problems. The Effortless Experience lays out the four pillars of a low-effort customer experience, with robust data, in­sights and profiles. Here are tools and templates you can start applying right away to improve service, reduce costs, and ultimately generate the elusive loyalty that the 'dazzle factor' fails to deliver. The rewards are there for the taking, and the pathway to achieving them is now clearly marked. 'A business detective story, in which cherished truths are systematically investigated-and frequently debunked' -Dan Heath, coauthor of Decisive, Switch, and Made to Stick Matt Dixon is Executive Director of the Sales & Service Practice at CEB. He is a frequent contributor to the Harvard Business Review, and his previous book, The Challenger Sale, was a Wall Street Journal bestseller Nick Toman is Senior Director of Research for CEB's Sales & Services Practice and is a frequent contributor to the Harvard Business Review. Rick DeLisi is Senior Director of Advisory Services for CEB's Sales & Service Practice and a noted public speaker and facilitator.

Yleiset tuotetiedot: Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty

Tuotekoodi: 14592433
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kustantamo: Penguin Books Ltd
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Ei ole määritelty
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Ei ole määritelty
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Ei ole määritelty, Matthew Dixon, Nicholas Toman, Rick DeLisi
Sivujen määrä: 256, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2013

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu