HBR at 100: The Most Influential and Innovative Articles from Harvard Business Review's First Century

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Ei ole määritelty, Harvard Business Review, Michael E. Porter, Clayton M. Christensen, W. Chan Kim, Renee A. Mauborgne
Sivujen määrä: 496, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2022
Tuotekoodi: 14680473
3244
Muiden myyjien tarjoukset (1):
5230
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

10. lokakuuta

000

Postin pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Postin noutopiste

14. lokakuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Matkahuollon noutopiste

14. lokakuuta

599

Kotiinkuljetus

14. lokakuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
Minced
5230

Tuotteen kuvaus: HBR at 100: The Most Influential and Innovative Articles from Harvard Business Review's First Century

The most definitive management ideas of the century, all in one place. Harvard Business Review is the foremost destination for smart management thinking. Now, at its 100th anniversary, this commemorative volume brings together the most influential ideas since its inception. With an introduction written by editor in chief Adi Ignatius, HBR at 100 features business publishing's most influential voices on innovative topics, including: Michael E. Porter on competitive strategy Clayton M. Christensen on disruptive innovation Tim Brown on design thinking Linda A. Hill on being a first-time manager Daniel Goleman on emotional intelligence Erik Brynjolfsson and Andrew McAfee on artificial intelligence Robert Livingston on racial equity at work Amy C. Edmondson and Mark Mortensen on psychological safety Robert B. Cialdini on the science of persuasion W. Chan Kim and Renée Mauborgne on blue ocean strategy Gary Hamel and C.K. Prahalad on strategic intent Peter F. Drucker on managing yourself Whether you're a longtime reader or you're picking up an HBR volume for the first time, this book offers all you need to understand the most critical ideas in management.

Yleiset tuotetiedot: HBR at 100: The Most Influential and Innovative Articles from Harvard Business Review's First Century

Tuotekoodi: 14680473
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,14 x 0,21 m, 0,3 kg
Kustantamo: Harvard Business Review Press
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Ei ole määritelty
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Ei ole määritelty
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, Minced
Tekijä: Ei ole määritelty, Harvard Business Review, Michael E. Porter, Clayton M. Christensen, W. Chan Kim, Renee A. Mauborgne
Sivujen määrä: 496, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2022

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

HBR at 100: The Most Influential and Innovative Articles from Harvard Business Review's First Century
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: Minced 0

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

16. lokakuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot