Human-Driven Experience: The Battle for Trust in the Digital Age

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: R Harles
Sivujen määrä: 256
Julkaisuvuosi: 2022
Tuotekoodi: 14408993
Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle
4079
Muiden myyjien tarjoukset (2):
7202
-
7299
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

7. tammikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

9. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
599

Postin noutopiste

9. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
599

Kotiinkuljetus

9. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
1299

Matkahuollon pakettiautomaatti

9. tammikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

9. tammikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

9. tammikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

9. tammikuuta

599

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
Pro Baltic
7202 9619
KATARATA
7299
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Human-Driven Experience: The Battle for Trust in the Digital Age

"95% of consumers are now making at least one lasting change to how they live, shop and work. Consumers are being forced to face their own consumption, causing many to reconsider their purchases accordingly. Consumers are planning to maintain increased connections with their communities, and some will actively purchase from brands that provide a sense of community. The consumer you thought you knew is no longer, and there is an urgent need to get reacquainted with consumers to understand the changes they've been through, and the new values they hold. Companies need to increase consumer confidence to encourage a return to the public domain. Technology enables the change in consumer behaviour, but it also alienates it. Digital is facilitating life at home,enabling virtual working and learning, as well as providing entertainment and connection. But this ubiquity also creates a roadblock for those who do not have the access or skills to adequately navigate the online world. Companies must outmanoeuvre uncertainty by course correcting, again and again as circumstances change. This requires them to reassess assumptions, re-evaluate scenarios and strengthen their ability to sense and respond. Humanizing Digital will provide a blueprint for what businesses can do to ensure they effectively adjust their assumptions about consumers, re-evaluate all scenarios and strengthen their capability to predict and respond accordingly. If we are to overcome the growing environment of digital life, we need to better understand how building trust is critical to meet the needs of our customers, employees and citizens. This will in turn foster better communication, improve marketing, collaboration & innovation, buttress democracy and generate profitable growth"--
Explore the human side of the latest digital technologies and trends In Human-Driven Experience: The Battle for Trust in a Digital Age, veteran digital strategist delivers a must-read exploration of how to capture the attention of consumers whose tolerance for inauthenticity is at an all-time low. In the book, you’ll discover ways to harness the sometimes whiplash-inducing pace of change in the marketplace to accelerate innovation in your own organisation. The author discusses the need for increased mobility between functional areas like information technology, digital and marketing and how privacy and security must become essential components of your brand's promise to consumers. You'll also find: Strategies for creating end-to-end digital experiences that hit home with consumers Techniques for rising above the ever-loudening din of inauthentic advertising and marketing that has made consumers increasingly sceptical of new and established brands Incisive discussions of how data is becoming ever more targeted, identifiable and real-time – and what to do about it Perfect for executives, managers and other business leaders, Human-Driven Experience is also a can't-miss resource for marketing, digital and IT professionals looking for ways to make sense of a consumer landscape that's been turned upside down by digital technologies.

Yleiset tuotetiedot: Human-Driven Experience: The Battle for Trust in the Digital Age

Tuotekoodi: 14408993
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,02 x 0,17 x 0,23 m, 0,53 kg
Kustantamo: John Wiley & Sons Inc
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Kovaa
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Liiketoiminta
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, KATARATA, Pro Baltic
Tekijä: R Harles
Sivujen määrä: 256
Julkaisuvuosi: 2022

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Human-Driven Experience: The Battle for Trust in the Digital Age
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Human-Driven Experience: The Battle for Trust in the Digital Age kanssa

Muiden myyjien tarjoukset (2)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: Pro Baltic 4
(182 asiakasarviota)
-25%
50%

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

18. joulukuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot
7202 9619

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

19. joulukuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos