Marketing: Theory, Evidence, Practice 2nd Revised edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Byron Sharp
Sivujen määrä: 832
Julkaisuvuosi: 2017
Tuotekoodi: 14883638

Loppuunmyyty

Ilmoitamme kun tuote on jälleen tilattavissa

Samankaltaisia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Marketing: Theory, Evidence, Practice 2nd Revised edition

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, illustrated by case studies and practitioner profiles, and gives students industry insight that will support them in their careers.
Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, illustrated by case studies and practitioner profiles, and gives students industry insight that will support them in their careers. Providing an evidence-based introduction to marketing, this Australasian text focuses on marketing metrics, consumer behaviour and business buyer behaviour, as well as exploring the application of B2B marketing. It challenges traditional marketing theories and concepts, presenting a research-driven framework for understanding the marketing process. This text is a comprehensive guide, with a full suite of lecturer resources, and provides the support and materials that you need to help create tomorrow's marketing professionals

Yleiset tuotetiedot: Marketing: Theory, Evidence, Practice 2nd Revised edition

Tuotekoodi: 14883638
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,21 x 0,25 m, 1,73 kg
Kustantamo: Oxford University Press Australia
Kirjan kieli: Englanti
Tyyppi: Taloustiede
Tekijä: Byron Sharp
Sivujen määrä: 832
Julkaisuvuosi: 2017

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Marketing: Theory, Evidence, Practice 2nd Revised edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu