1

Positioning: The Battle for Your Mind 2nd ed.

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Al Ries, Jack Trout
Sivujen määrä: 224
Julkaisuvuosi: 2001
Tuotekoodi: 14182383
2839
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

12. maaliskuuta

000

Postin pakettiautomaatti

14. maaliskuuta

599

Postin noutopiste

14. maaliskuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

14. maaliskuuta

599

Matkahuollon noutopiste

14. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

14. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

14. maaliskuuta

599

Kotiinkuljetus

14. maaliskuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Positioning: The Battle for Your Mind 2nd ed.

The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public,Positioning describes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective customer's mind-one that reflects a company's own strengths and weaknesses as well as those of its competitors. Writing in their trademark witty, fast-paced style, advertising gurus Ries and Trout explain how to:Make and position an industry leader so that its name and message wheedles its way into the collective subconscious of your market-and stays therePosition a follower so that it can occupy a niche not claimed by the leader Avoid letting a second product ride on the coattails of an established one. Positioning also shows you how to:Use leading ad agency techniques to capture the biggest market share and become a household nameBuild your strategy around your competition's weaknesses Reposition a strong competitor and create a weak spot Use your present position to its best advantage Choose the best name for your product Determine when-and why-less is more Analyze recent trends that affect your positioning. Ries and Trout provide many valuable case histories and penetrating analyses of some of the most phenomenal successes and failures in advertising history. Revised to reflect significant developments in the five years since its original publication,Positioning is required reading for anyone in business today.

Yleiset tuotetiedot: Positioning: The Battle for Your Mind 2nd ed.

Tuotekoodi: 14182383
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,02 x 0,14 x 0,2 m, 0,24 kg
Kustantamo: McGraw-Hill Education - Europe
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Al Ries, Jack Trout
Sivujen määrä: 224
Julkaisuvuosi: 2001

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Positioning: The Battle for Your Mind 2nd ed.
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Positioning: The Battle for Your Mind 2nd ed. kanssa

Sponsoroitu

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos