Tourism Management: An Introduction 2nd Revised edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Clare Inkson, Lynn Minnaert
Sivujen määrä: 464
Julkaisuvuosi: 2018
Tuotekoodi: 14872648
Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle
10497
13649
-23%
Myyjä: Pro Baltic 4
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

18. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

20. joulukuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
599

Postin noutopiste

20. joulukuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
599

Kotiinkuljetus

20. joulukuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
1299

Matkahuollon pakettiautomaatti

20. joulukuuta

599

Matkahuollon noutopiste

20. joulukuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

20. joulukuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

20. joulukuuta

599

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Myyjä: Pro Baltic 4
  • 78% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Tourism Management: An Introduction 2nd Revised edition

An introductory text that gives its reader a strong understanding of the dimensions of tourism, the industries of which it is comprised, the issues that affect its success, and the management of its impact on destination economies, environments and communities.Now in a full colour design, the new edition features a clear focus on the issues affecting 21st century tourism, providing students with extensive coverage on the effects of globalisation and global conflict; sustainability and climate change; developments in digital technology and the rise of the sharing economy.  International case-studies and snapshots (mini-case studies) are used throughout and have been taken from around the globe, including the US, China, Russia, Gambia, Bhutan, Cuba, Singapore, New Zealand, Australia, Caribbean, Canada and the UK, and from companies including TUI, Airbnb and Marriot. The accompanying Online Resources include PowerPoint slides and an Instructor's Manual for lecturers and additional case studies, useful video links, and web links for students.Suitable for students new to tourism studies.
An introductory text that gives its reader a strong understanding of the dimensions of tourism, the industries of which it is comprised, the issues that affect its success, and the management of its impact on destination economies, environments and communities.

Yleiset tuotetiedot: Tourism Management: An Introduction 2nd Revised edition

Tuotekoodi: 14872648
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kustantamo: SAGE Publications Ltd
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Liiketoiminta
Kirja: Ei
Myyjä: Pro Baltic
Tekijä: Clare Inkson, Lynn Minnaert
Sivujen määrä: 464
Julkaisuvuosi: 2018

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Tourism Management: An Introduction 2nd Revised edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Tourism Management: An Introduction 2nd Revised edition kanssa


Parhaat tuotteet myyjältä Pro Baltic