Varastotuotteita huikeaan hintaan nopealla toimituksella! Katso kaikki tuotteet tästä!

Designing Qualitative Research 2nd Revised edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Uwe Flick
Sivujen määrä: 200
Julkaisuvuosi: 2018
Tuotekoodi: 14845838
5583
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

27. tammikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

29. tammikuuta

599

Postin noutopiste

29. tammikuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

29. tammikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

29. tammikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

29. tammikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

29. tammikuuta

599

Kotiinkuljetus

29. tammikuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Designing Qualitative Research 2nd Revised edition

A concise introduction to qualitative research design,,from turning an idea into a research question, selecting a sample, choosing an appropriate strategy, developing a conceptual framework and data source, and preparing for data collecting and analysis.
This concise introduction to qualitative research design will help you to think through the questions you need to ask when embarking on your research. Uwe Flick discusses each stage of the process of designing qualitative research,from turning an idea into a research question, selecting a sample, choosing an appropriate strategy, developing a conceptual framework and data source, and preparing for data collecting and analysis.This book can be used alongside other titles in the SAGE Qualitative Research Kit but can equally be used on its own. It is an invaluable companion to students and scholars embarking on research in in the social sciences, health, business and education.

Yleiset tuotetiedot: Designing Qualitative Research 2nd Revised edition

Tuotekoodi: 14845838
Kategoria: Tietosanakirjat ja hakuteokset
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,33 kg
Kustantamo: SAGE Publications Ltd
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Sosiologia
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Uwe Flick
Sivujen määrä: 200
Julkaisuvuosi: 2018

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Designing Qualitative Research 2nd Revised edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Designing Qualitative Research 2nd Revised edition kanssa


Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos