Takuuhuoltohaku

Takuuhuoltohaku Tarvitseeko tuote takuuhuoltoa? Etsi valtuutettu huolto läheltäsi

Huom! Ota yhteyttä huoltoliikkeeseen ennen kuin toimitat tuotteen sinne.

Tiedot

Kun tuote toimitetaan valtuutettuun takuuhuoltoliikkeeseen, vaaditaan takuun voimassaolon osoittamiseksi tuotteen ostotosite (lasku, tilausvahvistus, ostokuitti tai muu oston vahvistava asiakirja), joka on myös tuotteen takuuasiakirja.

Suosittelemme, että ostaja vie tuotteen huoltoliikkeeseen itse, jotta se voidaan kytkeä päälle ja varmistaa, että kaikki huollossa tarvittavat tarvikkeet ja lisävarusteet ovat mukana. (Virtalähde ja mukana toimitetut lisävarusteet).

Ota huomioon, että:

  • Ostaja vastaa kaikista tavaran kuljetuksista takuuhuoltoliikkeeseen ja sieltä pois, jos tuotteen haluaa toimittaa heti huoltoon korjattavaksi
  • Takuukorjatut tai vaihdetut tuotteet kuuluvat takuuehtojen piiriin jäljellä olevan alkuperäisen takuuajan ajan tai tuotteen valmistajan ehtojen mukaisesti
  • Takuu ei kata mediaa/kiintolevyllä olevia tietoja. Myyjä ei vastaa tietojen katoamisesta tai palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista. Luovuttamalla tuotteen takuuhuoltoon, kuluttaja sitoutuu siihen, että tietovälineellä olevia tietoja ei tallenneta, koska myyjä ei tarjoa tällaista palvelua.

Jos huomaat tuotteen ostamisen jälkeen, että se on huonolaatuinen, sinulla on oikeus palauttaa tuotteet meille tuotteen takuuasiakirjassa määritellyn ajan kuluessa. Tässä tapauksessa viallinen tuote voidaan valinnan mukaan korjata (jos mahdollista), vaihtaa (jos mahdollista) tai alentaa tuotteen hintaa tai palauttaa ostosumma vastaavasti.

Huomio! Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai et löydä oikeaa takuuhuoltoliikettä, löydät lisätietoja tästä. Voit myös ottaa yhteyttä Hobbyhall.fi asiakaspalveluumme sähköpostilla [email protected] tai puhelimitse 09 8566 8000