Etsitkö täydellistä joululahjaa? Meiltä löydät yli 2 miljoonaa tuotetta edulliseen hintaan

Journalism in the Data Age

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Ei ole määritelty, Jingrong Tong
Sivujen määrä: 240, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2022
Tuotekoodi: 14656218
5539
Muiden myyjien tarjoukset (1):
8731
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

26. marraskuuta

000

Postin pakettiautomaatti

28. marraskuuta

599

Postin noutopiste

28. marraskuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

28. marraskuuta

599

Matkahuollon noutopiste

28. marraskuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

28. marraskuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

28. marraskuuta

599

Kotiinkuljetus

28. marraskuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
Minced
8731 11277

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Journalism in the Data Age

A cutting-edge exploration of journalism in the era of digital media technology and big and open data.
This book is your guide to understanding what journalism is and could be in an age of digital technology and datafication. Journalism today is entwined with the digital. Stories can come from crowdsourcing and content farms. They can incorporate data visualisations and virtual reality. Journalists can find themselves working as self-employed digital entrepreneurs or for tech giants like Google and Facebook. This book explores the development of journalism in this era of digital tech, and big and open data. It explores the crucial new developments of online journalism, data journalism, computational journalism and entrepreneurial journalism, and what this means for our understanding of journalism as a profession, and as a part of society. Using a wealth of international case studies, Jingrong Tong explores contemporary issues such as: AI, Automated news, ‘robot reporters’, and algorithmic accountability. Digital business models, from venture capital to tech start-ups to crowd-funding. Audiences and dissemination in and age of platform capitalism Questions of censorship, democracy and state control. Digital challenges to journalistic autonomy and legitimacy. With clear explanations throughout, Journalism in the Data Age introduces you to a range of ideas, debates and key concepts. It is essential reading for all students of journalism.Dr Jingrong Tong is Senior Lecturer in Digital News Cultures at the University of Sheffield.

Yleiset tuotetiedot: Journalism in the Data Age

Tuotekoodi: 14656218
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kustantamo: SAGE Publications Ltd
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Ei ole määritelty
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Ei ole määritelty
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, Minced
Tekijä: Ei ole määritelty, Jingrong Tong
Sivujen määrä: 240, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2022

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Mainos

Arviot ja arvostelut (0)

Journalism in the Data Age
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Journalism in the Data Age kanssa

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: Minced 3.8
(6 asiakasarviota)
-22%

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

20. marraskuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot
8731 11277

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos