Brand Gap, The: Revised Edition 2nd edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Marty Neumeier
Sivujen määrä: 208
Julkaisuvuosi: 2005
Tuotekoodi: 14184473
3919
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

16. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

18. joulukuuta

599

Postin noutopiste

18. joulukuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

18. joulukuuta

599

Matkahuollon noutopiste

18. joulukuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

18. joulukuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

18. joulukuuta

599

Kotiinkuljetus

18. joulukuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Brand Gap, The: Revised Edition 2nd edition

Using the visual language of the boardroom, Marty Neumeier presents the first unified theory of branding - a set of five disciplines to help companies bridge the gap between brand strategy and brand execution. Those with a grasp of branding will be inspired by what they find here, and those who would like to understand it better will suddenly "get it."
THE BRAND GAP is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a “charismatic brand”—a brand that customers feel is essential to their lives. In an entertaining two-hour read you’ll learn:• the new definition of brand• the five essential disciplines of brand-building• how branding is changing the dynamics of competition• the three most powerful questions to ask about any brand• why collaboration is the key to brand-building• how design determines a customer’s experience• how to test brand concepts quickly and cheaply• the importance of managing brands from the inside• 220-word brand glossaryFrom the back cover:Not since McLuhan’s THE MEDIUM IS THE MESSAGE has a book compressed so many ideas into so few pages. Using the visual language of the boardroom, Neumeier presents the first unified theory of branding—a set of five disciplines to help companies bridge the gap between brand strategy and customer experience. Those with a grasp of branding will be inspired by the new perspectives they find here, and those who would like to understand it better will suddenly “get it.” This deceptively simple book offers everyone in the company access to “the most powerful business tool since the spreadsheet.”

Yleiset tuotetiedot: Brand Gap, The: Revised Edition 2nd edition

Tuotekoodi: 14184473
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,01 x 0,14 x 0,2 m, 0,27 kg
Kustantamo: Pearson Education (US)
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Marty Neumeier
Sivujen määrä: 208
Julkaisuvuosi: 2005

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Brand Gap, The: Revised Edition 2nd edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Brand Gap, The: Revised Edition 2nd edition kanssa


Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos