Principles of Marketing: Scandinavian Edition 3rd edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Anders Parment, Philip Kotler, Gary Armstrong
Sivujen määrä: 552
Julkaisuvuosi: 2020
Tuotekoodi: 14695638
Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle
9882
Muiden myyjien tarjoukset (1):
13261
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

30. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
599

Postin noutopiste

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
599

Kotiinkuljetus

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
1299

Matkahuollon pakettiautomaatti

2. tammikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

2. tammikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

2. tammikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

2. tammikuuta

599

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
Pro Baltic
13261 17289
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Principles of Marketing: Scandinavian Edition 3rd edition

Principles of Marketing, Scandinavian Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This book, the third Scandinavian edition, is true to Kotler and Armstrong's classic conceptual framework, which has proved itself an exceptional introduction to marketing and has been used by millions of students all over the world. Principles of Marketing outlines and discusses concepts and ideas that help students and practitioners develop an effective marketing strategy for today's markets. Cases and examples are written to reflect current best practice with a focus on Scandinavian and European companies. The book describes and explains how these companies deal with challenges in domestic and international markets. Set within a Scandinavian context, the text is nonetheless global in scope and thus very relevant for modern marketers. This third edition has been thoroughly revised to reflect current marketing theory and practice with a particular focus on sustainability, digitization and changes in consumer behaviour.

Yleiset tuotetiedot: Principles of Marketing: Scandinavian Edition 3rd edition

Tuotekoodi: 14695638
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,02 x 0,2 x 0,27 m, 1,03 kg
Kustantamo: Pearson Education Limited
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Taloustiede
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, Pro Baltic
Tekijä: Anders Parment, Philip Kotler, Gary Armstrong
Sivujen määrä: 552
Julkaisuvuosi: 2020

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Principles of Marketing: Scandinavian Edition 3rd edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Principles of Marketing: Scandinavian Edition 3rd edition kanssa

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: Pro Baltic 4
(178 asiakasarviota)
-23%
50%

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

12. joulukuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot
13261 17289

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos