1

Marketing Strategy & Management

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Diane M. Phillips
Sivujen määrä: 544
Julkaisuvuosi: 2023
Tuotekoodi: 14437773
7834
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

28. helmikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

4. maaliskuuta

599

Postin noutopiste

4. maaliskuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

4. maaliskuuta

599

Matkahuollon noutopiste

4. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

4. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

4. maaliskuuta

599

Kotiinkuljetus

4. maaliskuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Marketing Strategy & Management

Marketing Strategy & Management provides students with a thorough step-by-step exploration and grounding in marketing strategy concepts, processes and models. Topics covered include: marketing planning, research and analysis; decision-making; the marketing mix; the management of customer relationships; monitoring/reporting of the strategy; and the crucial role of leadership.   The text takes a global perspective that is both sustainability-focused and consumer-centric. Executive insights, head-scratching blunders, and other features provide additional depth and engagement. Examples include: Airbnb, Coca-Cola, Dominos Pizza, KFC, K-pop, LOréal, and Starbucks. For more in-depth application of and practice with strategic decision-making, this book also includes 14 case studies accompanied by detailed teaching notes and answers to case questions, on a range of organizations from PEZ Candies to the Sydney Opera House.  Written in a style that is easy-to-read with chapter summaries and questions to test critical thinking, each chapter promotes strategic, diverse, and ethically-minded decision-making by flagging relevant Sustainable Development Goals to passages in the text. This textbook is essential reading for courses covering marketing strategy, strategic marketing, and marketing management at both undergraduate and graduate levels. Diane M. Phillips is Professor of Marketing at Saint Josephs University, USA, and Guest Professor at the Institute for Retail Management, University of St. Gallen, Switzerland.

Yleiset tuotetiedot: Marketing Strategy & Management

Tuotekoodi: 14437773
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 1,16 kg
Kustantamo: SAGE Publications Ltd
Kirjan kieli: Englanti
Tyyppi: Liiketoiminta
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Diane M. Phillips
Sivujen määrä: 544
Julkaisuvuosi: 2023

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Marketing Strategy & Management
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Marketing Strategy & Management kanssa

Sponsoroitu

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos