1

New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Joseph Michelli
Sivujen määrä: 304
Julkaisuvuosi: 2008
Tuotekoodi: 14182368
3649
Muiden myyjien tarjoukset (1):
6363
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

12. maaliskuuta

000

Postin pakettiautomaatti

14. maaliskuuta

599

Postin noutopiste

14. maaliskuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

14. maaliskuuta

599

Matkahuollon noutopiste

14. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

14. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

14. maaliskuuta

599

Kotiinkuljetus

14. maaliskuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
EasyShop
6363
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

A primer on leadership examines the five key principles behind the Ritz-Carlton Hotel Company's unparalleled success and customer service innovations.
Readers will discover the five key principles behind the Ritz-Carlton Hotel Company's unparalleled success and customer service innovations, in a definitive primer on leadership by the best-selling author of The Starbucks Experience. 50,000 first printing.
Discover the secrets of world-class leadership!When it comes to refined service and exquisite hospitality, one name stands high above the rest: The Ritz-Carlton Hotel Company. With ceaseless attention to every luxurious detail, the company has set the bar for creating memorable customer experiences in world-class settings. Now, for the first time, the leadership secrets behind the company's extraordinary success are revealed.The New Gold Standard takes you on an exclusive tour behind the scenes of The Ritz-Carlton Hotel Company. Granted unprecedented access to the company's executives, staff, and its award-winning Leadership Center training facilities, bestselling author Joseph Michelli explored every level of leadership within the organization. He emerged with the key principles leaders at any company can use to provide a customer experience unlike any other, such as:Understanding the ever-evolving needs of customersEmpowering employees by treating them with the utmost respectAnticipating customers' unexpressed needs and concernsDeveloping and conducting an unsurpassed training regimenSharing engaging stories from the company's employees--from the corporate office and hotels around the globe--Michelli describes the innovative methods the company uses to create peerless guest experiences and explains how it constantly hones and improves them.The New Gold Standard weaves practical how-to advice, proven leadership tools, and the wisdom of experts to help you create and embed superior customer-service principles, processes, and practices in your own organization.

Yleiset tuotetiedot: New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

Tuotekoodi: 14182368
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,16 x 0,22 m, 0,44 kg
Kustantamo: McGraw-Hill Education - Europe
Myyjä: Bookstore Krisostomos, EasyShop
Tekijä: Joseph Michelli
Sivujen määrä: 304
Julkaisuvuosi: 2008

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company kanssa

Sponsoroitu

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: EasyShop 3.7
(54 asiakasarviota)

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

5. maaliskuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos