Valikko

Huonekalujen palautusehdot

Kiitos, että teit tilauksen verkkokaupastamme. Myymme korkealaatuisia tuotteita, joilla on tarkka laadunvalvonta, mutta hyvin usein kuitenkin huonekalut valmistetaan tilauksesta, jolloin tilatut tavarat lähetetään suoraan huonekalutehtaalta. Jos ostit huonekalun ja havaitsit, että ostamasi tavarat eivät ole tarpeeksi laadukkaita, sinulla on oikeus palauttaa kyseiset tavarat meille takuuehdoissa mainitun ajan kuluessa (asianmukaiset tiedot ovat tavaran ostoasiakirjassa). Otathan valokuvat takuuaikana havaituista piilokalustevioista ja lähetät ne meille välittömästi sähköpostitse [email protected]. Asiantuntijamme tai tuotevalmistajamme päättävät kuuluuko tuote takuun piiriin, ts. onko vika valmistusvirhe. Ilmoitamme tehdystä päätöksestä sinulle.

Mikäli tavaran palauttamisen syynä on niiden huono laatu, sitoudumme suorittamaan jonkin seuraavista toimista arvioiden erityistilanteen ja kaikki mahdolliset tapauksen ratkaisukeinot: vaihtamaan huonolaatuiset tavarat laadukkaisiin tuotteisiin omalla kustannuksellamme; voimme vaihtaa huonolaatuiset osat uusiin; voimme korjata tavarat omalla kustannuksellamme (tai maksaa aiemmin sovitut ja dokumentoidut korjauskulut) tai voimme myös palauttaa tavarasta maksetun summan. 

Virheettömien tuotteiden palautus on mahdollista vain verkkokaupan tilaus- ja toimitusehtojen mukaisesti. Tällaisissa tapauksissa tuotteen ostaja vastaa tuotteiden palautuskustannuksista.

Kiinnitämme huomiota seuraaviin:

  • Virheettömiä huonekaluja, jotka ovat jo koottu tai niitä on yritetty koota, ei oteta takaisin;
  • Suosittelemme tuotteen värin ja kunnon tarkistamista heti toimituksen jälkeen kuljettajalta tai työntekijämme läsnä ollessa. Jos et ole tyytyväinen huonekalujen laatuun tai väriin, älä aloita huonekalujen kokoamista! Ota yhteyttä välittömästi sähköpostilla saadaksesi apua [email protected].

Palautettaessa virheettömiä, mutta vielä kokoamattomia huonekaluja tulee täyttää seuraavat vaatimukset:

  • Palautettavan tavaran tulee olla asianmukaisesti alkuperäispakkauksessaan (pakkaushihnan voi leikata tavaran tarkastamiseksi, mutta pakkaus ei saa repeytyä muualta);
  • Ostaja ei saa vahingoittaa tai pilata tavaraa eikä niiden pakkausta. Jos tavara on toimitettu ja itse pakkaus on vaurioitunut tai mennyt rikki (ilmeinen vaurio pakkauksessa, näkyvä vaurio tavarassa tai sen osissa), tulee sinun välittömästi ilmoittaa siitä tavaran toimittaneelle henkilölle (kuljetusliikkeen työntekijä tai meidän työntekijämme), jonka täytyy vahvistaa toimituksessa aiheutunut vaurio;
  • Tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia (etiketit ja suojakalvot eivät saa olla vaurioituneet jne.) Tätä kohtaa ei sovelleta, jos tuote on ollut virheellinen.
  • Palautettavat tavarat tulee olla samanlaisessa muodossa kuin ostaja on ne vastaanottanut.
  • Palautettavat tavarat tulee pakata asianmukaisesti ja suojata mahdollisilta vaurioilta kuljetuksen aikana. Tavarat, joita ei ole pakattu asianmukaisesti palautusta varten, sekä tavarat, jotka ovat puutteellisia, voidaan palauttaa ostajalle.
  • Tavaran palautuksesta ja kaikesta siihen liittyvästä toiminnasta on sovittava ja hyväksyttävä etukäteen myyjän kanssa.