Kaikilla ostetuilla tuotteilla on 24 kuukauden valmistajan myöntämä tuotetakuu. Yritysasiakkaille valmistajan tuotetakuu on 12 kuukautta.
Kuluvilla tuotteilla, kuten paristoilla ja akuilla, valmistajan tuotetakuu on 6 kuukautta.
Useimmilla tuotteilla on valtuutettu huoltoliike, joka huoltaa Hobby Hallista ostettuja tuotteita. Löydät huoltoliikelistauksen osoitteesta https://hobbyhall.fi/fi/takuuhuoltohaku . Jos tuotteelle on nimetty valtuutettu huoltoliike, suosittelemme, että olet yhteydessä suoraan heihin.
Jos tuotteelle ei löydy huoltoliikettä listauksesta: ota yhteyttä Hobby Hallin asiakaspalveluun sähköpostitse [email protected] . Sisällytä viestiin seuraavat tiedot:
Milloin valmistajan tuotetakuu ei ole voimassa? - lisätietoja täällä:
https://hobbyhall.fi/fi/palautukset-ja-takuu
Kuinka kauan takuukorjaus kestää? Tarkastus ja korjaus voivat kestää jopa 30 päivää. Korjausaika riippuu vian laajuudesta ja varaosien saatavuudesta.
Milloin saan hyvityksen viallisesta tuotteesta? Tuote hyvitetään vain jos tuotetta ei voida korjata tai tarvittavia osia ei ole saatavilla.
Saanko tilannetietoa takuukorjauksen etenemisestä? Voit halutessasi olla yhteydessä asiakaspalveluun, josta voidaan kertoa lisätietoja takuukorjauksen etenemisestä.
Teemme kaikkemme varmistaaksemme, että tilauksettilaukset saapuvat asiakkaillemme ajoissa. On kuitenkin mahdotonta täysin välttyä viivästyksiltä.
Yllättävät syyt voivat aiheuttaa viiveitä. Näissä tapauksissa tilaukselle asetetaan uusi arvioitu toimituspäivä. Jos tilauksen toimitus viivästyy uudelleen, asiakkaalle ilmoitetaan asiasta tekstiviestillä ja sähköpostilla.
Jos tilauksesi toimituksessa on viive, uusi arvioitu toimituspäivä on nähtävillä myös Omilta sivuilta, Tilaukset - kohdasta, käsittelyssä olevat tilaukset.
Jos uusi toimitusaika ei ole sopiva, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos et halua vastaanottaa viivästynyttä tilausta, voit perua sen itse Omilta sivuilta, Tilaukset - kohdasta.
On tärkeää että tuote tarkastetaan 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.
Jos vastaanotit vahingoittuneen tuotteet (rikki, lohjennut, naarmuuntunut, taittunut jne), ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected] .
Pyydämme käyttämään samaa sähköpostia kuin mitä käytit tilausta tehdessäsi.
Kerro sähköpostissa:
Olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian asian ratkaisemiseksi.
On tärkeää että tuote tarkastetaan 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.
Jos vastaanotat tilauksen, jossa on toimitettu väärä tuote, tuote puuttuu, osia puuttuu tai osat ovat virheelliset, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected] käyttäen samaa sähköpostiosoitetta kuin tilausta tehdessä.
Kerro sähköpostissa:
Olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian asian ratkaisemiseksi.
Ota rohkeasti yhteyttä meihin sähköpostilla [email protected] tai puhelimitse 09 8566 8000 (Ma-Pe 8:00 - 20:00)