1

Asiakaspalvelu

Tilausongelmat

Valmistajan Tuotetakuu
Valmistajan Tuotetakuu

Kaikilla ostetuilla tuotteilla on 24 kuukauden valmistajan myöntämä tuotetakuu. Yritysasiakkaille valmistajan tuotetakuu on 12 kuukautta.

Kuluvilla tuotteilla, kuten paristoilla ja akuilla, valmistajan tuotetakuu on 6 kuukautta.

Useimmilla tuotteilla on valtuutettu huoltoliike, joka huoltaa Hobby Hallista ostettuja tuotteita. Löydät huoltoliikelistauksen osoitteesta https://hobbyhall.fi/fi/takuuhuoltohaku . Jos tuotteelle on nimetty valtuutettu huoltoliike, suosittelemme, että olet yhteydessä suoraan heihin.

Jos tuotteelle ei löydy huoltoliikettä listauksesta: ota yhteyttä Hobby Hallin asiakaspalveluun sähköpostitse [email protected] . Sisällytä viestiin seuraavat tiedot:

  • Tilausnumero
  • Kuvaus viasta ja kuvia/video tuotteesta/virheestä

Milloin valmistajan tuotetakuu ei ole voimassa? - lisätietoja täällä:
https://hobbyhall.fi/fi/palautukset-ja-takuu

Kuinka kauan takuukorjaus kestää? Tarkastus ja korjaus voivat kestää jopa 30 päivää. Korjausaika riippuu vian laajuudesta ja varaosien saatavuudesta.

Milloin saan hyvityksen viallisesta tuotteesta? Tuote hyvitetään vain jos tuotetta ei voida korjata tai tarvittavia osia ei ole saatavilla.

Saanko tilannetietoa takuukorjauksen etenemisestä? Voit halutessasi olla yhteydessä asiakaspalveluun, josta voidaan kertoa lisätietoja takuukorjauksen etenemisestä.

Viivästykset
Viivästykset

Teemme kaikkemme varmistaaksemme, että tilauksettilaukset saapuvat asiakkaillemme ajoissa. On kuitenkin mahdotonta täysin välttyä viivästyksiltä.

Yllättävät syyt voivat aiheuttaa viiveitä. Näissä tapauksissa tilaukselle asetetaan uusi arvioitu toimituspäivä. Jos tilauksen toimitus viivästyy uudelleen, asiakkaalle ilmoitetaan asiasta tekstiviestillä ja sähköpostilla.

Jos tilauksesi toimituksessa on viive, uusi arvioitu toimituspäivä on nähtävillä myös Omilta sivuilta, Tilaukset - kohdasta, käsittelyssä olevat tilaukset.

Jos uusi toimitusaika ei ole sopiva, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos et halua vastaanottaa viivästynyttä tilausta, voit perua sen itse Omilta sivuilta, Tilaukset - kohdasta.

Vahingoittunut Tuote
Vahingoittunut Tuote

On tärkeää että tuote tarkastetaan 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.

Jos vastaanotit vahingoittuneen tuotteet (rikki, lohjennut, naarmuuntunut, taittunut jne), ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected]
Pyydämme käyttämään samaa sähköpostia kuin mitä käytit tilausta tehdessäsi.

Kerro sähköpostissa:

  • Tilausnumero
  • Vahingoittuneen tuotteen nimi
  • Kuvia tai video vahingoittuneesta tuotteesta
  • Jos tuote koostuu useasta osasta, tarkka tieto mikä osa on vahingoittunut

Olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian asian ratkaisemiseksi.
 

Virhe tilauksen toimituksessa
Virhe tilauksen toimituksessa

On tärkeää että tuote tarkastetaan 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.

Jos vastaanotat tilauksen, jossa on toimitettu väärä tuote, tuote puuttuu, osia puuttuu tai osat ovat virheelliset, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected] käyttäen samaa sähköpostiosoitetta kuin tilausta tehdessä.

Kerro sähköpostissa:

  • Tilausnumero
  • Tuotteen nimi ja viivakoodi
  • Kuvia tai video toimitusvirheestä
  • Jos tuotteesta puuttuu osia, kerro osien määrä/nro esimerkiksi kasausohjeen tietojen avulla.

Olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian asian ratkaisemiseksi.

Etkö löytänyt tarvitsemaasi tietoa?
Etkö löytänyt tarvitsemaasi tietoa?

Ota rohkeasti yhteyttä meihin sähköpostilla [email protected] tai puhelimitse 09 8566 8000 (Ma-Pe 8:00 - 20:00)