Etsitkö täydellistä joululahjaa? Meiltä löydät yli 2 miljoonaa tuotetta edulliseen hintaan

The He-Man Effect: How American Toymakers Sold You Your Childhood

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Brian "Box" Brown
Sivujen määrä: 272
Julkaisuvuosi: 2023
Tuotekoodi: 14263948
3784
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

2. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Postin noutopiste

4. joulukuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Matkahuollon noutopiste

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

4. joulukuuta

599

Kotiinkuljetus

4. joulukuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: The He-Man Effect: How American Toymakers Sold You Your Childhood

"Powered by the advent of television and super-charged by the deregulation era of the 1980s, media companies and toy manufacturers joined forces to dominate the psyches of American children. But what are the consequences when a developing brain is saturated with the same kind of marketing bombardment found in Red Scare propaganda? Brian "Box" Brown's The He-Man Effect shows how corporate manipulation brought muscular, accessory-stuffed action figures to dizzying heights in the 1980s and beyond. Bringing beloved brands like He-Man, Transformers, My Little Pony, and even Mickey Mouse himself into the spotlight, this graphic history exposes a world with no rules and no concern for results beyond profit"--
Brian "Box" Brown brings history and culture to life through his comics. In his new graphic novel, he unravels how marketing that targeted children in the 1980s has shaped adults in the present.Powered by the advent of television and super-charged by the deregulation era of the 1980s, media companies and toy manufacturers joined forces to dominate the psyches of American children. But what are the consequences when a developing brain is saturated with the same kind of marketing bombardment found in Red Scare propaganda?Brian “Box” Brown’s The He-Man Effect shows how corporate manipulation brought muscular, accessory-stuffed action figures to dizzying heights in the 1980s and beyond. Bringing beloved brands like He-Man, Transformers, My Little Pony, and even Mickey Mouse himself into the spotlight, this graphic history exposes a world with no rules and no concern for results beyond profit.

Yleiset tuotetiedot: The He-Man Effect: How American Toymakers Sold You Your Childhood

Tuotekoodi: 14263948
Kategoria: Fantasia- ja scifi-kirjallisuus
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,61 kg
Kustantamo: Roaring Brook Press
Kannen tyyppi: Kovaa
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Brian "Box" Brown
Sivujen määrä: 272
Julkaisuvuosi: 2023

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

The He-Man Effect: How American Toymakers Sold You Your Childhood
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä The He-Man Effect: How American Toymakers Sold You Your Childhood kanssa


Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos