Aivovaikutus: 100 tapaa vakuuttaa ja vakuuttaa kuluttajat neuromarkkinoinnilla

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Ei ole määritelty, Roger Dooley
Sivujen määrä: 304, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2011
Tuotekoodi: 17675688
Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle
4711
6183
-23%
Myyjä: Pro Baltic 4
Muiden myyjien tarjoukset (1):
5899
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

31. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

3. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
599

Postin noutopiste

3. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
599

Kotiinkuljetus

3. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1224
1299

Matkahuollon pakettiautomaatti

3. tammikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

3. tammikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

3. tammikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

3. tammikuuta

599

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
KATARATA
5899
Myyjä: Pro Baltic 4
  • 78% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Aivovaikutus: 100 tapaa vakuuttaa ja vakuuttaa kuluttajat neuromarkkinoinnilla

"Neuromarkkinointi tutkii tapaa, jolla aivot reagoivat erilaisiin kognitiivisiin ja sensorisiin markkinoinnin ärsykkeisiin. Analyytikot mittaavat tämän avulla kuluttajan mieltymyksiä, mitä asiakas reagoi ja miksi kuluttajat tekevät tiettyjä päätöksiä. Tämä tieteellinen lähestymistapa markkinointiin on auttanut monia brändejä ja yrityksiä määrittämään kuinka markkinoida tuotteitaan parhaiten eri väestöryhmille ja kuluttajaryhmille, Brainfluence selittää, miten neurotieteen ja käyttäytymisen tutkimusta voidaan soveltaa käytännössä jokapäiväisiin markkinointiongelmiin. Tämä kirja on suunniteltu käytännölliseksi oppaaksi, jossa on 60 lyhyttä lukua Yksi keskeinen strategia Luvut on jaettu suuriin ryhmiin, pääasiassa sovellusten mukaan: henkilökohtainen myynti, verkkomarkkinointi ja monet muut. emotionaaliset siteet asiakkaiden kanssa, lyhyitä, helposti ymmärrettäviä ideoita, joita voidaan käyttää missä tahansa järjestyksessä, tekniikoita kaikentyyppisille yrityksille, mukaan lukien pienet yritykset ja voittoa tavoittelemattomat yhteisöt Tämä kirja sisältää käytännöllisiä, helposti ymmärrettäviä tapoja parantaa markkinointia, mainontaa ja myyntiponnistelut"--
Julkaisija tarjoaa.

Yleiset tuotetiedot: Aivovaikutus: 100 tapaa vakuuttaa ja vakuuttaa kuluttajat neuromarkkinoinnilla

Tuotekoodi: 17675688
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kustantamo: John Wiley & Sons Inc
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Kovaa
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Ei ole määritelty
Kirja: Kyllä
Myyjä: KATARATA, Pro Baltic
Tekijä: Ei ole määritelty, Roger Dooley
Sivujen määrä: 304, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2011

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Aivovaikutus: 100 tapaa vakuuttaa ja vakuuttaa kuluttajat neuromarkkinoinnilla
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Aivovaikutus: 100 tapaa vakuuttaa ja vakuuttaa kuluttajat neuromarkkinoinnilla kanssa

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

2. tammikuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot

Parhaat tuotteet myyjältä Pro Baltic