1

Guerrilla Marketing to Heal the World: Combining Principles and Profit to Create the World We Want

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Jay Conrad Levinson, Shel Horowitz
Sivujen määrä: 386
Julkaisuvuosi: 2016
Tuotekoodi: 14181878
3109
Muiden myyjien tarjoukset (1):
5454
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

4. maaliskuuta

000

Postin pakettiautomaatti

6. maaliskuuta

599

Postin noutopiste

6. maaliskuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

6. maaliskuuta

599

Matkahuollon noutopiste

6. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

6. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

6. maaliskuuta

599

Kotiinkuljetus

6. maaliskuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
EasyShop
5454
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Guerrilla Marketing to Heal the World: Combining Principles and Profit to Create the World We Want

Create a Better World Through the Power of Profit! Imagine your business making a big impact solving problems like hunger, poverty, war, violence, and catastrophic climate change while making a healthy profit. Guess what: you dont have to just imagine; you can make it real. "Guerrilla Marketing to Heal the World" shows dozens of practical examples of successful companies doing well by doing good---from solopreneurs to Fortune 100 global corporations. Youll discover dozens of ways business can heal the world---and gain the practical marketing savvy to turn your values into business success. Learn how to: Create projects (and products) that accomplish social change, profitability, and cost reduction all at once Green your company in ways that save money and make money Gain enormous positive reputation as a visionary company worth supporting Expand successfully into totally new markets through strategic thinking, powerful partnerships, and commitment to core principles Turn marketing from a cost to a revenue stream Embrace abundance and transformation---and stop worrying about market share

Yleiset tuotetiedot: Guerrilla Marketing to Heal the World: Combining Principles and Profit to Create the World We Want

Tuotekoodi: 14181878
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,02 x 0,15 x 0,23 m, 0,56 kg
Kustantamo: Morgan James Publishing llc
Myyjä: Bookstore Krisostomos, EasyShop
Tekijä: Jay Conrad Levinson, Shel Horowitz
Sivujen määrä: 386
Julkaisuvuosi: 2016

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Guerrilla Marketing to Heal the World: Combining Principles and Profit to Create the World We Want
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Guerrilla Marketing to Heal the World: Combining Principles and Profit to Create the World We Want kanssa

Sponsoroitu

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: EasyShop 3.7
(50 asiakasarviota)

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

25. helmikuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos