1

International Business Strategy: Rethinking the Foundations of Global Corporate Success 3rd Revised edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Alain Verbeke, I. H. Ian Lee
Sivujen määrä: 675
Julkaisuvuosi: 2021
Tuotekoodi: 14386508
7060
Muiden myyjien tarjoukset (1):
9527
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

28. helmikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

4. maaliskuuta

599

Postin noutopiste

4. maaliskuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

4. maaliskuuta

599

Matkahuollon noutopiste

4. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

4. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

4. maaliskuuta

599

Kotiinkuljetus

4. maaliskuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
EasyShop
9527
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: International Business Strategy: Rethinking the Foundations of Global Corporate Success 3rd Revised edition

Now in its third edition, this core textbook for advanced undergraduate, graduate, and postgraduate students combines analytical rigour and managerial insight on the functioning and strategy of large multinational enterprises (MNEs). Verbeke and Lee develop an original conceptual model that supports student learning by providing an integrated perspective, rooted in theory and practice. The discussion also includes unique commentaries on seventy-four seminal articles published in the Harvard Business Review, the Sloan Management Review, and the California Management Review over the past four decades, demonstrating how the key insights can be applied to real businesses engaged in international expansion programmes, especially as they venture into high-distance markets. This third edition has been thoroughly updated and features new sections on multinational entrepreneurship, strategic challenges in the new economy, and international business strategy during globally disruptive events, including the COVID-19 pandemic. Students will benefit from updated case studies, improved learning features, and a wide range of online resources.

Yleiset tuotetiedot: International Business Strategy: Rethinking the Foundations of Global Corporate Success 3rd Revised edition

Tuotekoodi: 14386508
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kustantamo: Cambridge University Press
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Liiketoiminta
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, EasyShop
Tekijä: Alain Verbeke, I. H. Ian Lee
Sivujen määrä: 675
Julkaisuvuosi: 2021

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

International Business Strategy: Rethinking the Foundations of Global Corporate Success 3rd Revised edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä International Business Strategy: Rethinking the Foundations of Global Corporate Success 3rd Revised edition kanssa

Sponsoroitu

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: EasyShop 3.7
(50 asiakasarviota)

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

14. helmikuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos