1

Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Ei ole määritelty, Joe Pulizzi, Robert Rose
Sivujen määrä: 272, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2017
Tuotekoodi: 14662188
4460
Muiden myyjien tarjoukset (2):
6924
-
7799
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

12. maaliskuuta

000

Postin pakettiautomaatti

14. maaliskuuta

599

Postin noutopiste

14. maaliskuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

14. maaliskuuta

599

Matkahuollon noutopiste

14. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

14. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

14. maaliskuuta

599

Kotiinkuljetus

14. maaliskuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
EasyShop
6924
KATARATA
7799
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit

Killing your current marketing structure may be the only way to save it!Two of the world’s top marketing experts reveal the next level of breakthrough success—transforming your marketing strategy into a standalone profit center.What if everything we currently know about marketing is what is holding us back? Over the last two decades, we’ve watched the entire world change the way it buys and stays loyal to brands. But, marketing departments are still operating in the same, campaign-centric, product-led operation that they have been following for 75 years. The most innovative companies around the world have achieved remarkable marketing results by fundamentally changing their approach. By creating value for customers through the use of owned media and the savvy use of content, these businesses have dramatically increased customer loyalty and revenue. Some of them have even taken it to the next step and developed a marketing function that actually pays for itself.Killing Marketing explores how these companies are ending the marketing as we know it—in favor of this new, exciting model. Killing Marketing provides the insight, approaches, and examples you need to understand these disruptive forces in ways that turn your marketing from cost center to revenue creator. This book builds the case for, literally, transforming the purpose of marketing within your organization. Joe Pulizzi and Robert Rose of the Content Marketing Institute show how leading companies are able sell the very content that propels their marketing strategy. You’ll learn how to:* Transform all or part of your marketing operation into a media company* Integrate this new operation into traditional marketing efforts* Develop best practices for attracting and retaining audiences * Build a strategy for competing against traditional media companies * Create a paid/earned media strategy fueled by an owned media strategyRed Bull, Johnson & Johnson, Disney and Arrow Electronics have succeeded in what ten years ago would have been deemed impossible. They continue to market their products as they always have, and, through their content-driven and audience-building initiatives, they drive value outside the day-to-day products they sell—and monetize it directly. Killing Marketing rewrites the rules of marketing—enabling you to make the kind of transition that turns average companies into industry legends. 

Yleiset tuotetiedot: Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit

Tuotekoodi: 14662188
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kustantamo: McGraw-Hill Education
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Ei ole määritelty
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Ei ole määritelty
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, EasyShop, KATARATA
Tekijä: Ei ole määritelty, Joe Pulizzi, Robert Rose
Sivujen määrä: 272, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2017

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit kanssa

Sponsoroitu

Muiden myyjien tarjoukset (2)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: EasyShop 3.7
(54 asiakasarviota)

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

25. helmikuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot
Myyjä: KATARATA 3.7
(8 asiakasarviota)

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

28. helmikuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos