Kuinka brändeistä tulee ikoneja: Kulttuuribrändäyksen periaatteet

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: D. B. Holt
Sivujen määrä: 288
Julkaisuvuosi: 2004
Tuotekoodi: 15184303
4460
Muiden myyjien tarjoukset (1):
6455
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

10. lokakuuta

000

Postin pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Postin noutopiste

14. lokakuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Matkahuollon noutopiste

14. lokakuuta

599

Kotiinkuljetus

14. lokakuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
Minced
6455

Tuotteen kuvaus: Kuinka brändeistä tulee ikoneja: Kulttuuribrändäyksen periaatteet

Perustuen laajaan legendaaristen ikonisten brändien historiallisiin tutkimuksiin Holt (markkinointi, Oxford University) osoittaa, että brändeistä ei tule ikoneja korostamalla ainutlaatuisia piirteitä, vaan käsittelemällä akuutteja kulttuurisia ristiriitoja mainonnan kautta välitettävillä myyteillä. Hän rakentaa uuden kulttuurisen brändäysmallin, joka tarkistaa markkinoinnin ydinperiaatteet ja täsmentää näitä periaatteita tapaustutkimuksilla suurista brändeistä, kuten Mountain Dew ja ESPN. Huomautus ©2004 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)

Yleiset tuotetiedot: Kuinka brändeistä tulee ikoneja: Kulttuuribrändäyksen periaatteet

Tuotekoodi: 15184303
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kustantamo: Harvard Business Review Press
Kirjan kieli: Englanti
Tyyppi: Taloustiede
Myyjä: Bookstore Krisostomos, Minced
Tekijä: D. B. Holt
Sivujen määrä: 288
Julkaisuvuosi: 2004

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Kuinka brändeistä tulee ikoneja: Kulttuuribrändäyksen periaatteet
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: Minced 0

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

6. marraskuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot