Etsitkö täydellistä joululahjaa? Meiltä löydät yli 2 miljoonaa tuotetta edulliseen hintaan

Madison Avenue Manslaughter: An Inside View of Fee-Cutting Clients, Profit-Hungry Owners and Declining Ad Agencies 3rd edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Michael Farmer
Sivujen määrä: 224
Julkaisuvuosi: 2019
Tuotekoodi: 14699163
2434
Muiden myyjien tarjoukset (1):
3949
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

2. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Postin noutopiste

4. joulukuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Matkahuollon noutopiste

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

4. joulukuuta

599

Kotiinkuljetus

4. joulukuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
EasyShop
3949

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Madison Avenue Manslaughter: An Inside View of Fee-Cutting Clients, Profit-Hungry Owners and Declining Ad Agencies 3rd edition

The advertising industry has reached a critical and dangerous point in its development – agencies destroy themselves by doing increased work for declining fees. So what are the logical consequences of the failure to act? Growing workloads and declining fees have created a "recipe for disaster." For the first time, Michael Farmer offers a solution to avoid this seemingly inevitable disaster. This book offers the world’s first effective definition of "the real agency problem." Once the problem is understood, the author offers corrective solutions. Now in its third edition, Madison Avenue Manslaughter has been updated to include industry developments from 2017-2018, plus new material and chapters. This book is a call to action for the 21st century breed of "mad men," which outlines the industry problems and encourages agencies and their clients to take management actions to keep this disaster at bay. These actions form the basis of a strategic response by agency CEOs as well as corporate chief marketing officers.

Yleiset tuotetiedot: Madison Avenue Manslaughter: An Inside View of Fee-Cutting Clients, Profit-Hungry Owners and Declining Ad Agencies 3rd edition

Tuotekoodi: 14699163
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,14 x 0,22 m, 0,3 kg
Kustantamo: LID Publishing
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Taloustiede
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, EasyShop
Tekijä: Michael Farmer
Sivujen määrä: 224
Julkaisuvuosi: 2019

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Madison Avenue Manslaughter: An Inside View of Fee-Cutting Clients, Profit-Hungry Owners and Declining Ad Agencies 3rd edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Madison Avenue Manslaughter: An Inside View of Fee-Cutting Clients, Profit-Hungry Owners and Declining Ad Agencies 3rd edition kanssa

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: EasyShop 3.8
(17 asiakasarviota)

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

19. marraskuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos