Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: P Kotler
Sivujen määrä: 208
Julkaisuvuosi: 2010
Tuotekoodi: 14432533
3048
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

13. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

17. joulukuuta

599

Postin noutopiste

17. joulukuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

17. joulukuuta

599

Matkahuollon noutopiste

17. joulukuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

17. joulukuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

17. joulukuuta

599

Kotiinkuljetus

17. joulukuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Tuotteen kuvaus: Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism. In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why the future of marketing lies in creating products, services, and company cultures that inspire, include, and reflect the values of target customers. Explains the future of marketing, along with why most marketers are stuck in the past Examines companies that are ahead of the curve, such as S. C. Johnson Kotler is one of the most highly recognized marketing gurus, famous for his "4 P's of Marketing" In an age of highly aware customers, companies must demonstrate their relevance to customers at the level of basic values. Marketing 3.0 is the unmatched guide to getting out front of this new tide sweeping through the nature of marketing.

Yleiset tuotetiedot: Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

Tuotekoodi: 14432533
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,01 x 0,15 x 0,23 m, 0,38 kg
Kustantamo: John Wiley & Sons Inc
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Kovaa
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Liiketoiminta
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: P Kotler
Sivujen määrä: 208
Julkaisuvuosi: 2010

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu