Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: V. Kumar, David W. Stewart, Naresh K. Malhotra
Sivujen määrä: 360
Julkaisuvuosi: 2021
Tuotekoodi: 14665643
13529
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

26. helmikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

28. helmikuuta

599

Postin noutopiste

28. helmikuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

28. helmikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

28. helmikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

28. helmikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

28. helmikuuta

599

Kotiinkuljetus

28. helmikuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

This volume offers 11 essays by business, marketing, and management specialists from Europe, Asia, and the US, who discuss marketing accountability for marketing and non-marketing outcomes. They address measures of firm performance, including the marketing implications of financial accounting, customer feedback metrics for marketing accountability, the relationship between brand equity and price and volume premiums, linking market orientation capabilities to organizational performance, and multichannel data-driven attribution models; measures of social interaction, including the impact of marketing actions on environmental and social performance, a social network research paradigm for marketing, and the unintended impact of attitudinal word-of-mouth drivers; and measures related to social outcomes, focusing on inner-city retailing to improve inner-city attractiveness. Distributed in North America by Turpin Distribution. Annotation ©2021 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)

Yleiset tuotetiedot: Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Tuotekoodi: 14665643
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kustantamo: Emerald Publishing Limited
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Kovaa
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Ei ole määritelty
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: V. Kumar, David W. Stewart, Naresh K. Malhotra
Sivujen määrä: 360
Julkaisuvuosi: 2021

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes kanssa

Sponsoroitu

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos