1

Positioning: The Battle for Your Mind, 20th Anniversary Edition 3rd edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Al Ries, Jack Trout
Sivujen määrä: 272
Julkaisuvuosi: 2000
Tuotekoodi: 14182458
8209
Myyjä: EasyShop 3.7
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

5. maaliskuuta

000

Postin pakettiautomaatti

7. maaliskuuta

599

Postin noutopiste

7. maaliskuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

7. maaliskuuta

599

Matkahuollon noutopiste

7. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

7. maaliskuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

7. maaliskuuta

599

Kotiinkuljetus

7. maaliskuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Myyjä: EasyShop 3.7
  • 76% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Positioning: The Battle for Your Mind, 20th Anniversary Edition 3rd edition

“Ries and Trout taught me everything I know about branding, marketing, and product management. When I had the idea of creating a very large thematic community on the Web, I first thought of Positioning....”—David Bohnett, Chairman and Founder of GeoCitiesA handsome edition of the original 1981 text, this 20th Anniversary Edition makes available to business and marketing professionals—including tens of thousands of Ries and Trout groupies, worldwide—the work that forever changed the way marketing strategy is done. This new edition features commentary from the authors that offers fresh insight into why “positioning” a product in a prospective customer’s mind is still the most important strategy in business, and includes numerous examples of campaigns that followed, or didn’t follow, Ries and Trout’s thinking.
“Ries and Trout taught me everything I know about branding, marketing, and product management. When I had the idea of creating a very large thematic community on the Web, I first thought of Positioning....”—David Bohnett, Chairman and Founder of GeoCitiesA handsome edition of the original 1981 text, this 20th Anniversary Edition makes available to business and marketing professionals—including tens of thousands of Ries and Trout groupies, worldwide—the work that forever changed the way marketing strategy is done. This new edition features commentary from the authors that offers fresh insight into why “positioning” a product in a prospective customer’s mind is still the most important strategy in business, and includes numerous examples of campaigns that followed, or didn’t follow, Ries and Trout’s thinking.

Yleiset tuotetiedot: Positioning: The Battle for Your Mind, 20th Anniversary Edition 3rd edition

Tuotekoodi: 14182458
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,2 x 0,21 m, 0,53 kg
Kustantamo: McGraw-Hill Education - Europe
Myyjä: EasyShop
Tekijä: Al Ries, Jack Trout
Sivujen määrä: 272
Julkaisuvuosi: 2000

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Positioning: The Battle for Your Mind, 20th Anniversary Edition 3rd edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Positioning: The Battle for Your Mind, 20th Anniversary Edition 3rd edition kanssa

Sponsoroitu

Parhaat tuotteet myyjältä EasyShop