Etsitkö täydellistä joululahjaa? Meiltä löydät yli 2 miljoonaa tuotetta edulliseen hintaan

Scientific Advertising

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Claude Hopkins
Sivujen määrä: 112
Julkaisuvuosi: 2019
Tuotekoodi: 14665533
1725
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

26. marraskuuta

000

Postin pakettiautomaatti

28. marraskuuta

599

Postin noutopiste

28. marraskuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

28. marraskuuta

599

Matkahuollon noutopiste

28. marraskuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

28. marraskuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

28. marraskuuta

599

Kotiinkuljetus

28. marraskuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Tuotteen kuvaus: Scientific Advertising

A founding father of modern advertising discusses the lure of telling a story, use of headlines and art, the power of specificity, and the value of samples and testing campaigns.
"Nobody should be allowed to have anything to do with advertising until he has read this book seven times. It changed the course of my life." &; Advertising legend David OgilvyScientific Advertising begins with a simple declarative statement: "The time has come when advertising has in some hands reached the status of a science. It is based on fixed principles and is reasonably exact. The causes and effects have been analyzed until they are well understood." And in 21 concise chapters, Claude C. Hopkins covers the essence of good advertising. Beyond the points to be made about telling a story using headlines and art, being specific and providing vital information, and using samples and testing campaigns, this book clearly demonstrates why Hopkins was an expert on the best marketing policies. Almost a century after its initial publication, this little volume remains useful to those entering any area of the business world. More than an account of Hopkins's thoughts about good salesmanship, it is a window into a bygone era and the early decades of the American business of advertising.

Yleiset tuotetiedot: Scientific Advertising

Tuotekoodi: 14665533
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kustantamo: Dover Publications Inc.
Kirjan kieli: Englanti
Tyyppi: Taloustiede
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Claude Hopkins
Sivujen määrä: 112
Julkaisuvuosi: 2019

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Scientific Advertising
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu