Social Media Management: Technologies and Strategies for Creating Business Value 1st ed. 2016

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Amy Van Looy
Sivujen määrä: 250
Julkaisuvuosi: 2015
Tuotekoodi: 14878488
10009
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

25. helmikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

27. helmikuuta

599

Postin noutopiste

27. helmikuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

27. helmikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

27. helmikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

27. helmikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

27. helmikuuta

599

Kotiinkuljetus

27. helmikuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Social Media Management: Technologies and Strategies for Creating Business Value 1st ed. 2016

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value. To do so, the book pursues a uniquely multi-disciplinary approach, embracing IT, marketing, HR and many other fields. Readers will benefit from a comprehensive selection of current topics, including: tools, tactics and strategies for social media, internal and external communication, viral marketing campaigns, social CRM, employer branding, e-recruiting, search engine optimization, social mining, sentiment analysis, crowdfunding, and legal and ethical issues.

Yleiset tuotetiedot: Social Media Management: Technologies and Strategies for Creating Business Value 1st ed. 2016

Tuotekoodi: 14878488
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 5,33 kg
Kustantamo: Springer International Publishing AG
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Kovaa
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Liiketoiminta
Kirja: Kyllä
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Amy Van Looy
Sivujen määrä: 250
Julkaisuvuosi: 2015

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Social Media Management: Technologies and Strategies for Creating Business Value 1st ed. 2016
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Social Media Management: Technologies and Strategies for Creating Business Value 1st ed. 2016 kanssa

Sponsoroitu

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos