Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition 5th edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Kevin Keller, Vanitha Swaminathan
Sivujen määrä: 624
Julkaisuvuosi: 2019
Tuotekoodi: 14589918
12011
Muiden myyjien tarjoukset (1):
17483
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

25. helmikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

27. helmikuuta

599

Postin noutopiste

27. helmikuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

27. helmikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

27. helmikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

27. helmikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

27. helmikuuta

599

Kotiinkuljetus

27. helmikuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
EasyShop
17483
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition 5th edition

For courses in brand management. Create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity looks at branding from the perspective of the consumer, and provides a framework that identifies, defines, and measures brand equity. Using insight from both academics and industry practitioners, the text draws on illustrative examples and case studies of brands marketed in the US and all over the world. New co-author and award-winning scholar Vanitha Swaminathan, joins Kevin Lane Keller on this exciting, new 5th Edition. This edition also features a greater focus on digital branding, so students are aware of the exciting new opportunities and daunting challenges brands must face in connecting with today's consumers. Free instructor resources PowerPoint slides for Strategic Brand Management To access instructor resources you need to visit our global site here.

Yleiset tuotetiedot: Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition 5th edition

Tuotekoodi: 14589918
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Kustantamo: Pearson Education Limited
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Taloustiede
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, EasyShop
Tekijä: Kevin Keller, Vanitha Swaminathan
Sivujen määrä: 624
Julkaisuvuosi: 2019

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition 5th edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition 5th edition kanssa

Sponsoroitu

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: EasyShop 3.7
(47 asiakasarviota)

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

10. helmikuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos