Etsitkö täydellistä joululahjaa? Meiltä löydät yli 2 miljoonaa tuotetta edulliseen hintaan

Understanding Fashion Scandals: Social Media, Identity, and Globalization

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Annamari Vänskä, Olga Gurova
Sivujen määrä: 248
Julkaisuvuosi: 2024
Tuotekoodi: 14246768
3391
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

2. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Postin noutopiste

4. joulukuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Matkahuollon noutopiste

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

4. joulukuuta

599

Kotiinkuljetus

4. joulukuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Understanding Fashion Scandals: Social Media, Identity, and Globalization

All publicity is good publicity? Perhaps not. In recent years, multiple local and global fashion brands have been called out for cultural appropriation, racism, misogyny, and even flirting with fascism. Understanding Fashion Scandals is the first book to explore this changing landscape of contemporary fashion through case studies showing how shock value lost its currency. The book focuses on the changes since the late-1970s and early 1980s, when brands like Calvin Klein and Benetton first used controversy as a promotional tool to build their brand identity, to the contemporary industry where avoiding social media backlash is critical to survival. Analyzing the tactics brands including Burberry, Dior, Dolce & Gabbana and Prada adopt to avoid or mitigate scandals, Vänskä and Gurova map the fashion industrys journey towards cultural sustainability.

Yleiset tuotetiedot: Understanding Fashion Scandals: Social Media, Identity, and Globalization

Tuotekoodi: 14246768
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,3 kg
Kustantamo: Bloomsbury Publishing PLC
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Annamari Vänskä, Olga Gurova
Sivujen määrä: 248
Julkaisuvuosi: 2024

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Understanding Fashion Scandals: Social Media, Identity, and Globalization
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Understanding Fashion Scandals: Social Media, Identity, and Globalization kanssa


Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos