Delivering the Visitor Experience: How to Create, Manage and Develop an Unforgettable Visitor Experience at your Museum

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Rachel Mackay
Sivujen määrä: 224
Julkaisuvuosi: 2023
Tuotekoodi: 14481683
6302
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

10. lokakuuta

000

Postin pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Postin noutopiste

14. lokakuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Matkahuollon noutopiste

14. lokakuuta

599

Kotiinkuljetus

14. lokakuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Tuotteen kuvaus: Delivering the Visitor Experience: How to Create, Manage and Develop an Unforgettable Visitor Experience at your Museum

Visitor Experience has been a long neglected aspect of museum practise, receiving less academic attention than areas such as exhibition design or collections care. Despite this, the quality of the visitor experience is the single biggest factor which will influence visitors returning to your museum, or recommending a visit to friends or family.It is also the area of museum practise that has undergone the biggest change in the last twenty years. The image of the aged security warder shouting at children to not touch the exhibits has long gone. Now, museum visitors expect teams of friendly, knowledgeable and passionate people ready to engage them with the museum in an interactive and enthusiastic way. Expectations have never been higher, and as they grow, museums must develop the visitor experiences they deliver in order to meet them.The book discusses the process of delivering a visitor from beginning to end; from opening a new visitor offer and building a team through to future planning and strategies for development. It draws from theories from practitioners and academics, arguing that by examining issues such as motivation and relevance, museum operators can start to truly put themselves in their visitors' shoes and build experiences that are impactful and unforgettable.
The book discusses the process of delivering a visitor from beginning to end; from opening a new visitor offer and building a team through to future planning and strategies for development.

Yleiset tuotetiedot: Delivering the Visitor Experience: How to Create, Manage and Develop an Unforgettable Visitor Experience at your Museum

Tuotekoodi: 14481683
Kategoria: Tietosanakirjat ja hakuteokset
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,3 kg
Kustantamo: Facet Publishing
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Tieteellinen kirjallisuus
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Rachel Mackay
Sivujen määrä: 224
Julkaisuvuosi: 2023

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Delivering the Visitor Experience: How to Create, Manage and Develop an Unforgettable Visitor Experience at your Museum
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu