Varastotuotteita huikeaan hintaan nopealla toimituksella! Katso kaikki tuotteet tästä!

Understanding Social Media 2nd Revised edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Larissa Hjorth, Sam Hinton
Sivujen määrä: 232
Julkaisuvuosi: 2019
Tuotekoodi: 14842873
14720
Muiden myyjien tarjoukset (1):
40489
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

27. tammikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

29. tammikuuta

599

Postin noutopiste

29. tammikuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

29. tammikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

29. tammikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

29. tammikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

29. tammikuuta

599

Kotiinkuljetus

29. tammikuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
EasyShop
40489
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Understanding Social Media 2nd Revised edition

Exploring questions of both exploitation and empowerment, Understanding Social Media provides a critical conceptual toolbox for navigating the evolution and practices of social media. Taking an interdisciplinary and intercultural approach, it explores the key themes and concepts, going beyond specific platforms to show you how to place social media more critically within the changing media landscape. Updated throughout, the Second Edition of this bestselling text includes new and expanded discussions of: Qualitative and quantitative approaches to researching social media Datafication and algorithmic cultures Surveillance, privacy and intimacy The rise of apps and platforms, and how they shape our experiences Sharing economies and social media publics The increasing importance of visual economies AR, VR and social media play Death and digital legacy Tying theory to the real world with a range of contemporary case studies throughout, it is essential reading for students and researchers of social media, digital media, digital culture, and the creative and cultural industries.

Yleiset tuotetiedot: Understanding Social Media 2nd Revised edition

Tuotekoodi: 14842873
Kategoria: Tietosanakirjat ja hakuteokset
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,17 x 0,24 m, 0,56 kg
Kustantamo: SAGE Publications Ltd
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Kovaa
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Sosiologia
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, EasyShop
Tekijä: Larissa Hjorth, Sam Hinton
Sivujen määrä: 232
Julkaisuvuosi: 2019

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Understanding Social Media 2nd Revised edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Understanding Social Media 2nd Revised edition kanssa

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: EasyShop 3.5
(35 asiakasarviota)

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

20. tammikuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos