Communicating Your Research with Social Media: A Practical Guide to Using Blogs, Podcasts, Data Visualisations and Video

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Amy Mollett, Cheryl Brumley, Chris Gilson, Sierra Williams
Sivujen määrä: 328
Julkaisuvuosi: 2017
Tuotekoodi: 14884048
5944
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

11. lokakuuta

000

Postin pakettiautomaatti

15. lokakuuta

599

Postin noutopiste

15. lokakuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

15. lokakuuta

599

Matkahuollon noutopiste

15. lokakuuta

599

Kotiinkuljetus

15. lokakuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Tuotteen kuvaus: Communicating Your Research with Social Media: A Practical Guide to Using Blogs, Podcasts, Data Visualisations and Video

This dynamic, engaging guide empowers you to go beyond bar charts and jargon-filled journal articles to bring your research online and present it in a way that highlights and maximises its relevance through social media.Drawing upon a wealth of timely, real-world examples, the authors present a framework for fully incorporating social media within each step of the research process. From visualising available data to tailoring social media to meet your needs, this book explores proactive ways to share cutting edge research. A complete ‘how to’ for communicating research through blogs, podcasts, data visualisations, and video, it teaches you how to use social media to: - create and share images, audio, and video in ways that positively impacts your research - connect and collaborate with other researchers - measure and quantify research communication efforts for funders   - provide research evidence in innovative digital formats - reach wider, more engaged audiences in academia and beyondThrough practical advice and actionable strategies, this book shows how to achieve and sustain your research impact through social media.
This book will help researchers to maximize the impact and highlight the innovation of their research by showing them how to get the most out of social media when evaluating, presenting and disseminating their work.

Yleiset tuotetiedot: Communicating Your Research with Social Media: A Practical Guide to Using Blogs, Podcasts, Data Visualisations and Video

Tuotekoodi: 14884048
Kategoria: Yhteiskunnalliset kirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,17 x 0,24 m, 0,56 kg
Kustantamo: SAGE Publications Inc
Kirjan kieli: Englanti
Tyyppi: Viestintä
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Amy Mollett, Cheryl Brumley, Chris Gilson, Sierra Williams
Sivujen määrä: 328
Julkaisuvuosi: 2017

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Communicating Your Research with Social Media: A Practical Guide to Using Blogs, Podcasts, Data Visualisations and Video
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu