Etsitkö täydellistä joululahjaa? Meiltä löydät yli 2 miljoonaa tuotetta edulliseen hintaan

Nation Branding and International Politics

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Christopher S. Browning
Sivujen määrä: 240
Julkaisuvuosi: 2023
Tuotekoodi: 14259128
4865
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

2. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Postin noutopiste

4. joulukuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Matkahuollon noutopiste

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

4. joulukuuta

599

Kotiinkuljetus

4. joulukuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Nation Branding and International Politics

Today, nation branding is regarded as essential for competitiveness among countries. In academia, however, the idea is often dismissed as unserious. Bringing nation branding to the scholarly discourse, Browning critically unpacks the trend, providing theoretical lenses through which to view the role of nation brands in international politics.
Nation branding is regarded as essential for competitiveness among countries, but the idea of branding nations is often derided as lacking seriousness. While nation branding has been on the radar of scholars of marketing, communication, and media studies, as well as political geography for decades, it has only made a small dent into the international relations field. In Nation Branding and International Politics Christopher Browning argues that international relations should take nation branding seriously. Nation branding not only involves the issues of culture, identity, and status – which are of principal concern to IR – but it is also a different and potentially fruitful way of reconceptualizing statehood. Mobilizing work on ontological security, anxiety, status, and distinction, and grounding the analysis in a broader historical context, Browning finds that nation branding is politically significant, though not necessarily for the reasons its advocates claim. Specifically, the book raises important questions about nation branding’s influence on the constitution of national identity, the reframing of citizenship, and the topography of contemporary geopolitics. Nation Branding and International Politics considers how status, prestige, and reputation are constructed and maintained in international society, and how, perhaps, this construction and maintenance may be changing – just as the practice of nation branding is changing.

Yleiset tuotetiedot: Nation Branding and International Politics

Tuotekoodi: 14259128
Kategoria: Yhteiskunnalliset kirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,3 kg
Kustantamo: McGill-Queen's University Press
Kirjan kieli: Englanti
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Christopher S. Browning
Sivujen määrä: 240
Julkaisuvuosi: 2023

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Nation Branding and International Politics
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Nation Branding and International Politics kanssa


Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos