Understanding Media Economics 2nd Revised edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Gillian Doyle
Sivujen määrä: 232
Julkaisuvuosi: 2013
Tuotekoodi: 14632298
6079
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

11. lokakuuta

000

Postin pakettiautomaatti

15. lokakuuta

599

Postin noutopiste

15. lokakuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

15. lokakuuta

599

Matkahuollon noutopiste

15. lokakuuta

599

Kotiinkuljetus

15. lokakuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Tuotteen kuvaus: Understanding Media Economics 2nd Revised edition

"Expertly synthesizes economic theory and contemporary cases to both explain the structure of the contemporary media industry and shed insight on the significant challenges and controversies confronting the sector." - Lucy Küng, Oxford University and Jonkoping University "A wide-ranging, accessible introduction to media economics and their application to a broad range of media topics from advertising and business models to copyright, audience demand and public policy." - Chris Bilton, University of Warwick "An excellent textbook on media economics, which takes into account the full complexity of the subject matter in the context of structural, technological and creative transformations that characterise digital media." - Milan Todorovic, London Metropolitan University With the rapidly evolving digital media landscape, this second and completely revised edition of Understanding Media Economics moves beyond a sector-specific approach to media analysis, and instead focuses on the issues and imperatives that are now central to how economic forces impact on the media industries. Exploring themes such as innovation, digital multi-platform developments, the emerging importance of networks, branding and segmentation of market demand, strategies of risk-spreading, maximizing value within content, intermediation and rights management, corporate expansion and advertising, this book addresses and explains the key pressing questions and issues that are transforming contemporary media industries and markets. Gillian Doyle makes the economics of the media fascinating, compelling and easy to understand. This is essential reading for students of media economics, media management, media policy and courses across the cultural and creative industries.

Yleiset tuotetiedot: Understanding Media Economics 2nd Revised edition

Tuotekoodi: 14632298
Kategoria: Yhteiskunnalliset kirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,02 x 0,17 x 0,24 m, 0,42 kg
Kustantamo: SAGE Publications Inc
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Ei ole määritelty
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Ei ole määritelty
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Gillian Doyle
Sivujen määrä: 232
Julkaisuvuosi: 2013

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Understanding Media Economics 2nd Revised edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu