Etsitkö täydellistä joululahjaa? Meiltä löydät yli 2 miljoonaa tuotetta edulliseen hintaan

Hyperculture: Culture and Globalisation

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Byung-Chul Han, Daniel Steuer
Sivujen määrä: 106
Julkaisuvuosi: 2022
Tuotekoodi: 14660778
2434
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

2. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Postin noutopiste

4. joulukuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Matkahuollon noutopiste

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

4. joulukuuta

599

Kotiinkuljetus

4. joulukuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Tuotteen kuvaus: Hyperculture: Culture and Globalisation

In the wake of globalization, cultural forms of expression have become increasingly detached from their places of origin, circulating in a hyper-domain of culture where there is no real difference anymore between indigenous and foreign, near and far, the familiar and the exotic. Heterogeneous cultural contents are brought together side by side, like the fusion food that makes free use of all that the hypercultural pool of spices, ingredients and ways of preparing food has to offer. Culture is becoming un-bound, un-restricted, un-ravelled: a hyperculture. It is a profoundly rhizomatic culture of intense hybridization, fusion and co-appropriation. Today we have all become hypercultural tourists, even in our 'own' culture, to which we do not even belong anymore. Hypercultural tourists travel in the hyperspace of events, a space of cultural sightseeing. They experience culture as cul-tour. Drawing on thinkers from Hegel and Heidegger to Bauman and Homi Bhabha to examine the characteristics of our contemporary hyperculture, Han poses the question: should we welcome the human of the future as the hypercultural tourist, smiling serenely, or should we aspire to a different way of being in the world?

Yleiset tuotetiedot: Hyperculture: Culture and Globalisation

Tuotekoodi: 14660778
Kategoria: Historiakirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Kustantamo: Polity Press
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Maailmanhistoria
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Byung-Chul Han, Daniel Steuer
Sivujen määrä: 106
Julkaisuvuosi: 2022

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Hyperculture: Culture and Globalisation
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu