Etsitkö täydellistä joululahjaa? Meiltä löydät yli 2 miljoonaa tuotetta edulliseen hintaan

Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Nicholas Jackson O'Shaughnessy
Sivujen määrä: 360
Julkaisuvuosi: 2021
Tuotekoodi: 14683518
2704
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

2. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Postin noutopiste

4. joulukuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

4. joulukuuta

599

Matkahuollon noutopiste

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

4. joulukuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

4. joulukuuta

599

Kotiinkuljetus

4. joulukuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Tuotteen kuvaus: Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand

Hitler was one of the few politicians who understood that persuasion was everything, deployed to anchor an entire regime in the confections of imagery, rhetoric and dramaturgy. The Nazis pursued propaganda not just as a tool, an instrument of government, but also as the totality, the raison d'etre, the medium through which power itself was exercised. Moreover, Nicholas O'Shaughnessy argues, Hitler, not Goebbels, was the prime mover in the propaganda regime of the Third Reich - its editor and first author. Under the Reich everything was a propaganda medium, a building-block of public consciousness, from typography to communiques, to architecture, to weapons design. There were groups to initiate rumours and groups to spread graffiti. Everything could be interrogated for its propaganda potential, every surface inscribed with polemical meaning, whether an enemy city's name, an historical epic or the poster on a neighbourhood wall. But Hitler was in no sense an innovator - his ideas were always second- hand.Rather his expertise was as a packager, fashioning from the accumulated mass of icons and ideas, the historic debris, the labyrinths and byways of the German mind, a modern and brilliant political show articulated through deftly managed symbols and rituals. The Reich would have been unthinkable without propaganda - it would not have been the Reich.

Yleiset tuotetiedot: Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand

Tuotekoodi: 14683518
Kategoria: Historiakirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,14 x 0,22 m, 0,3 kg
Kustantamo: C Hurst & Co Publishers Ltd
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Maailmanhistoria
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Nicholas Jackson O'Shaughnessy
Sivujen määrä: 360
Julkaisuvuosi: 2021

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu