Business of Platforms: Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Ei ole määritelty, Michael A. Cusumano, Annabelle Gawer, David B. Yoffie
Sivujen määrä: 320, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2019
Tuotekoodi: 14682463
Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle
2968
Muiden myyjien tarjoukset (3):
4599
-
7099
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

30. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
599

Postin noutopiste

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
599

Kotiinkuljetus

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
1299

Matkahuollon pakettiautomaatti

2. tammikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

2. tammikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

2. tammikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

2. tammikuuta

599

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
KATARATA
4599
Pro Baltic
4869 6354
EasyShop
7099
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Business of Platforms: Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power

Three experts on high-tech business strategy examine the powerful, but small number of companies that make platform businesses and reveal the principals that can help managers and entrepreneurs build long-lasting platform businesses. 25,000 first printing.
A trio of experts on high-tech business strategy and innovation reveal the principles that have made platform businesses the most valuable firms in the world and the first trillion-dollar companies. Managers and entrepreneurs in the digital era must learn to live in two worlds—the conventional economy and the platform economy. Platforms that operate for business purposes usually exist at the level of an industry or ecosystem, bringing together individuals and organizations so they can innovate and interact in ways not otherwise possible. Platforms create economic value far beyond what we see in conventional companies.The Business of Platforms is an invaluable, in-depth look at platform strategy and digital innovation. Cusumano, Gawer, and Yoffie address how a small number of companies have come to exert extraordinary influence over every dimension of our personal, professional, and political lives. They explain how these new entities differ from the powerful corporations of the past. They also question whether there are limits to the market dominance and expansion of these digital juggernauts. Finally, they discuss the role governments should play in rethinking data privacy laws, antitrust, and other regulations that could reign in abuses from these powerful businesses. Their goal is to help managers and entrepreneurs build platform businesses that can stand the test of time and win their share of battles with both digital and conventional competitors. As experts who have studied and worked with these firms for some thirty years, this book is the most authoritative and timely investigation yet of the powerful economic and technological forces that make platform businesses, from Amazon and Apple to Microsoft, Facebook, and Google—all dominant players in shaping the global economy, the future of work, and the political world we now face.

Yleiset tuotetiedot: Business of Platforms: Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power

Tuotekoodi: 14682463
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,46 kg
Kustantamo: HarperCollins Publishers Inc
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Ei ole määritelty
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Ei ole määritelty
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, EasyShop, KATARATA, Pro Baltic
Tekijä: Ei ole määritelty, Michael A. Cusumano, Annabelle Gawer, David B. Yoffie
Sivujen määrä: 320, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2019

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Business of Platforms: Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Business of Platforms: Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power kanssa

Muiden myyjien tarjoukset (3)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

13. joulukuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot
Myyjä: Pro Baltic 4
(178 asiakasarviota)
-23%
50%

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

12. joulukuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot
4869 6354
Myyjä: EasyShop 3.7
(27 asiakasarviota)
50%

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

11. joulukuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos