Digital Marketing: Strategic Planning & Integration 2nd Revised edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Annmarie Hanlon, Ei ole määritelty
Sivujen määrä: 480, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2022
Tuotekoodi: 14401123
Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle
7297
Muiden myyjien tarjoukset (1):
12577
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

30. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
599

Postin noutopiste

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
599

Kotiinkuljetus

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
1299

Matkahuollon pakettiautomaatti

2. tammikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

2. tammikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

2. tammikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

2. tammikuuta

599

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
Pro Baltic
12577 16383
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Digital Marketing: Strategic Planning & Integration 2nd Revised edition

An unbiased, balanced guide to all aspects of digital marketing planning and strategy, from social media, mobile and VR marketing to objectives, metrics and analytics.
An unbiased, balanced guide to all aspects of digital marketing, from social media, mobile and VR marketing to objectives, metrics and analytics. Covering all aspects of digital marketing planning and the latest models, the book also offers a range of tools to help implement your own digital marketing plans and strategies. The second edition has been expanded to include new discussions and research on areas including digital privacy, types of influencers, social listening and the gig economy.  Key features: Supported by case examples from 28 global companies and brands including IKEA, Uber, Klarna and TikTok. A brand-new case study on Strava runs throughout the book to help you apply what you’ve learnt to real-world scenarios. ‘Ethical Insight’ boxes provide a reflective and challenging look at social issues and the negative side of marketing. ‘Digital Tool’ boxes introduce professional tools, such as ‘Spot the Troll’, Hootsuite and Padlet. The ‘Smartphone Sixty Seconds’ feature provides super-quick online activities using needing only your phone. Includes a new ‘Journal of Note’ feature in each chapter, to direct you to a key source of further reading. Worked digital marketing plan.  Complimented by online resources, including PowerPoint slides, and Instructor’s Manual, quizzes, recommended video links and free SAGE Journal articles. Suitable for digital and e-marketing courses at all levels, as well as professional courses for anyone interested in gaining a holistic understanding of digital marketing.

Yleiset tuotetiedot: Digital Marketing: Strategic Planning & Integration 2nd Revised edition

Tuotekoodi: 14401123
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 0,98 kg
Kustantamo: SAGE Publications Ltd
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Ei ole määritelty
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Ei ole määritelty
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, Pro Baltic
Tekijä: Annmarie Hanlon, Ei ole määritelty
Sivujen määrä: 480, Ei ole määritelty
Julkaisuvuosi: 2022

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Digital Marketing: Strategic Planning & Integration 2nd Revised edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Digital Marketing: Strategic Planning & Integration 2nd Revised edition kanssa

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: Pro Baltic 4
(178 asiakasarviota)
-23%
50%

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

12. joulukuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot
12577 16383

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos