Ei B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing, 2. painos

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Dan S. Kennedy, Kim Walsh Phillips
Sivujen määrä: 262
Julkaisuvuosi: 2020
Tuotekoodi: 21703448

Loppuunmyyty

Ilmoitamme kun tuote on jälleen tilattavissa

Samankaltaisia tuotteita


Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Ei B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing, 2. painos

"Vältäkseen tarttumasta jokaiseen tapaamaansa yrityksen omistajaan ja ravistelemasta heitä, miljonäärivalmistaja Dan S. Kennedy on liittynyt markkinointistrategi Kim Walsh-Phillipsiin auttaakseen yritysten omistajia, yksityisyrittäjiä ja ammattimarkkinoijia alkamaan ansaita dollareita ja senttejä. Kennedy ja Walsh-Phillips kannustavat lukijoita näkemään sosiaaliset alustansa sellaisena kuin he ovat, koska he eivät uskaltaneet hyväksyä ei-kaupallistavia "tykkäyksiä" ja "osuuksia" heidän aikansa, rahansa ja energiansa vuoksi. tavoittaa asiakkaita ja hankkia heidän ponnisteluilleen viittauksia ja myyntiä. Tämä No B.S. -opas tarjoaa käytännön strategioita samojen suoran vastauksen markkinointisääntöjen soveltamiseen. passiivinen sisällön läsnäolo aktiiviseksi muunnostyökaluksi, kuinka tulla johtavaksi magneetiksi perustamalla sosiaalisen median profiileja, jotka keskittyvät ihanteellisten mahdollisuuksien (ei tuotteen tai palvelun) tarpeisiin; raivoavien fanien luominen, jotka luovat esittelyjä verkostoihinsa; kuinka siirtää kylmää sosiaalisen median liikennettä asiakkaisiin; maksullisen median rooli ja kuinka sosiaalisen median mainontaa voidaan hyödyntää myynnin lisäämiseksi"--
Sosiaalinen media ei ole markkinointia Pelkästään viestin lähettäminen miljoonille sosiaalisen median kautta tuottaa vain vähän useimmille yrityksille. Miljonääritekijä Dan S. Kennedy ja markkinointistrategi Kim Walsh Phillips ovat täällä kertomassa asian niin kuin se on: Jos et keskity sosiaalisen median liikenteen muuntamiseen myyntiin, voit yhtä hyvin sytyttää rahasi tuleen.Kennedy ja Walsh Phillips opettaa sinulle asiakkaita hankkivat, myyntiä lisäävät suorat vastestrategiat, joita sinun on käytettävä jokaisessa sosiaalisen median kampanjassa, jotta voit lopettaa ei-kaupallistamattomien "tykkäysten" ja "osuuksien" hyväksymisen aikasi tuotona. Opit: 6 suoran vastauksen periaatetta, joita on sovellettava sosiaalisen median markkinointiin Tehokkain markkinointitaktiikka (Googlen kautta) Kuinka rikastua markkinarakojen avulla ja tulla asiakkaiden magneetiksi Tehokkaiden sähköpostien luomisen ansaitsemisen taika #1 tapa estää hukkaan meneviä markkinointidollareita5 tapaa kasvattaa listaasi ILMAISEKSI (ennen kuin kulutat senttiäkään mainontaan) Muuta passiivinen sisältö aktiiviseksi muunnostyökaluksi.Luo raivoavia faneja, jotka esittelevät sinut verkostoihinsa. Muuta markkinarakoja rikkauksiksi, tavoita täydelliset potentiaalisi ja jätä huomiotta "renkaiden potkijat" Valjasta sosiaalisen median suurin salaisuus – offline-tilassa Tutustu onnistuneiden markkinointikampanjoiden taustalla oleviin periaatteisiin ja ala ansaita dollareita ja senttejä sosiaalisen median strategiastasi.

Yleiset tuotetiedot: Ei B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing, 2. painos

Tuotekoodi: 21703448
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,3 kg
Kustantamo: Entrepreneur Press
Kirjan kieli: Englanti
Tyyppi: Taloustiede
Tekijä: Dan S. Kennedy, Kim Walsh Phillips
Sivujen määrä: 262
Julkaisuvuosi: 2020

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Ei B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing, 2. painos
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Ei B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing, 2. painos kanssa


Parhaat tuotteet myyjältä Hobbyhall.fi