Marketing Management: A relationship approach 4th edition

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Svend Hollensen
Sivujen määrä: 728
Julkaisuvuosi: 2019
Tuotekoodi: 14589888
11740
Muiden myyjien tarjoukset (1):
19970
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

10. lokakuuta

000

Postin pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Postin noutopiste

14. lokakuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Matkahuollon noutopiste

14. lokakuuta

599

Kotiinkuljetus

14. lokakuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
Minced
19970

Tuotteen kuvaus: Marketing Management: A relationship approach 4th edition

This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line and on-line relationships with the company’s customers, suppliers, stakeholders and personnel has become increasingly vital in today’s business environment. Now in its fourth edition, this best-selling text bridges the gap between relationship marketing and traditional marketing, integrating this approach with the process of developing effective marketing plans by the use of the newest technology. Drawing on a varied and extensive range of international examples, Hollensen demonstrates how companies such as Electrolux, Tinder (Match.com), DJI Technology, Huawei and Spotify make use of relationship marketing theory in order to gain competitive advantage.  Marketing Management: A Relationship Approach is invaluable reading for undergraduates studying marketing management in their final year or at postgraduate level and for practitioners and those studying for professional qualifications in marketing management.  

Yleiset tuotetiedot: Marketing Management: A relationship approach 4th edition

Tuotekoodi: 14589888
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kustantamo: Pearson Education Limited
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Taloustiede
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, Minced
Tekijä: Svend Hollensen
Sivujen määrä: 728
Julkaisuvuosi: 2019

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Marketing Management: A relationship approach 4th edition
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: Minced 0

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

7. lokakuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot