Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Bertrand Teo
Sivujen määrä: 232
Julkaisuvuosi: 2021
Tuotekoodi: 14552628
Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle
2434
Muiden myyjien tarjoukset (1):
3789
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

30. joulukuuta

000

Postin pakettiautomaatti

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
599

Postin noutopiste

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
599

Kotiinkuljetus

2. tammikuuta

Toimitus -50%* yli 60€ tilaukselle koodilla TOIMITUS1124
1299

Matkahuollon pakettiautomaatti

2. tammikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

2. tammikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

2. tammikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

2. tammikuuta

599

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

Muiden myyjien tarjoukset
Pro Baltic
3789 4957
  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age

The connection between the media and popular culture is inextricably linked. What we listen to, watch and consume, influences our way of life, and shapes the stories that content creators tell through mass media. With digitalization, the ways in which storytellers reach their audience have evolved significantly.Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age offers an insight into this digital evolution through the eyes of a working-level journalist. This book tells the story of the seismic shift in media operations in both US and Singapore newsrooms between 2011 and 2015, when Bertrand Teo witnessed the cascading impact of digitalization in newsrooms across transnational borders. His foray into public relations &; post-journalism &; helped him to frame the impact of digitalization on Singapore audiences. Bertrand shares his take on media consumption habits among youth and how PR tactics have adapted to the evolving media landscape.
Recreating favourite Asian dishes with the goodness of plants

Yleiset tuotetiedot: Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age

Tuotekoodi: 14552628
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kustantamo: Marshall Cavendish International (Asia) Pte Ltd
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Taloustiede
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos, Pro Baltic
Tekijä: Bertrand Teo
Sivujen määrä: 232
Julkaisuvuosi: 2021

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age kanssa

Muiden myyjien tarjoukset (1)

*Myyjä on vastuussa kaikista tavaroiden sisältämistä tiedoista (mukaan lukien hinta).

Myyjä: Pro Baltic 4
(178 asiakasarviota)
-23%
50%

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

12. joulukuuta

000
Toimitustapavaihtoehdot
3789 4957

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos