Redefining Retail: 10 Guiding Principles for a Post-Digital World

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Philip Kotler, Giuseppe Stigliano
Sivujen määrä: 400
Julkaisuvuosi: 2024
Tuotekoodi: 14247243
2932
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

10. lokakuuta

000

Postin pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Postin noutopiste

14. lokakuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

14. lokakuuta

599

Matkahuollon noutopiste

14. lokakuuta

599

Kotiinkuljetus

14. lokakuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Tuotteen kuvaus: Redefining Retail: 10 Guiding Principles for a Post-Digital World

Discover the new realities of working in the post-digital era of consumer brand and retail marketing. In Redefining Retail: 10 Guiding Principles for a Post-Digital World, renowned international marketers Prof. Philip Kotler and Dr. Giuseppe Stigliano deliver a timely and insightful examination of retail and consumer brand marketing. In the book, you’ll find practical and concrete techniques for redefining your organisation’s internal operations and processes, as well as its business strategy. You’ll rethink the entire value chain as you consider the growing importance of sustainability, diversity and inclusion, working policies, and more. The authors describe ten critical principles that should guide the actions of your company, whether you work with a startup, an SME, or a large, established organization. They also discuss: The main challenges retailers face in a world that’s been fundamentally transformed by the digital revolution. How to future-proof your marketing strategy, including 10 guiding principles for a new customer experience at retailers and consumer brands. The opportunities and threats of creating a seamless customer journey in the physical, digital, and virtual realms. Perfect for managers, entrepreneurs, consultants, and investors in both the B2B and B2C sectors, Redefining Retail: 10 Guiding Principles for a Post-Digital World will also prove invaluable to students of management, marketing and business administration, as well as anyone with an interest in the evolution of commerce.

Yleiset tuotetiedot: Redefining Retail: 10 Guiding Principles for a Post-Digital World

Tuotekoodi: 14247243
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,04 x 0,16 x 0,23 m, 0,61 kg
Kustantamo: John Wiley & Sons Inc
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Philip Kotler, Giuseppe Stigliano
Sivujen määrä: 400
Julkaisuvuosi: 2024

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Redefining Retail: 10 Guiding Principles for a Post-Digital World
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu