Retail Therapy: Why The Retail Industry Is Broken And What Can Be Done To Fix It

(0)
Lisätiedot:
Tekijä: Mark Pilkington
Sivujen määrä: 336
Julkaisuvuosi: 2020
Tuotekoodi: 14370068
2588
Lisää ostoskoriin

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 3, Vantaa)

17. helmikuuta

000

Postin pakettiautomaatti

19. helmikuuta

599

Postin noutopiste

19. helmikuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

19. helmikuuta

599

Matkahuollon noutopiste

19. helmikuuta

599

Nouto PostNordin noutopisteestä

19. helmikuuta

599

Nouto PostNordin pakettiautomaatista

19. helmikuuta

599

Kotiinkuljetus

19. helmikuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.

  • 100% asiakkaista suosittelee tätä myyjää.

Muita kiinnostavia tuotteita

Tuotteen kuvaus: Retail Therapy: Why The Retail Industry Is Broken And What Can Be Done To Fix It

An insightful review of the collapse of the traditional retail sector in the West, and a roadmap for its potential recovery.Almost weekly, the news is full of stories about disappearing retail chains--some of which have been around for decades. From Toys'R'Us, Aeropostale and A&P, recognized names are vanishing overnight--with the loss of hundreds of stores and thousands of jobs. As such large organizations disappear, so the malls, shopping centers, high streets and main streets become emptier and less appealing to visit. Mark Pilkington argues that, while the decline in manufacturing receives more news attention, the retail sector is more important in terms of job numbers: in the US, it employs around 30 million people; in the UK, around 10 million (not just in selling, but in property, manufacturing, logistics and distribution as well). And as such, anything that jeopardises the retail sector will have a deep and lasting impact on millions of lives, as well as on public policy. While many people will point a finger at the "Amazon effect," this is an oversimplification. Deeper forces are at work that are changing people's relationships with brands, the balance of power between producers and consumers, and the whole nature of the supply chain that has existed since the industrial revolution. Retail Therapy offers a comprehensive analysis of these forces and their impact on the world of retailing. More importantly, it presents a cogent analysis of the longer term trends that are shaping retailing, and outlines a clear road map for sustainable success in the future.

Yleiset tuotetiedot: Retail Therapy: Why The Retail Industry Is Broken And What Can Be Done To Fix It

Tuotekoodi: 14370068
Kategoria: Talouskirjat
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kustantamo: Bloomsbury Publishing PLC
Kirjan kieli: Englanti
Kannen tyyppi: Pehmeä
Muoto: Perinteinen kirja
Tyyppi: Sijoittaminen
Kirja: Ei
Myyjä: Bookstore Krisostomos
Tekijä: Mark Pilkington
Sivujen määrä: 336
Julkaisuvuosi: 2020

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Kumppanitarjoukset
Sponsoroitu

Arviot ja arvostelut (0)

Retail Therapy: Why The Retail Industry Is Broken And What Can Be Done To Fix It
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu

Suosittelemme ostamaan yhdessä Retail Therapy: Why The Retail Industry Is Broken And What Can Be Done To Fix It kanssa

Sponsoroitu

Parhaat tuotteet myyjältä Bookstore Krisostomos