Koulutuselektroniikkasarja Smart Circuits ARDUINO

(0)
Lisätiedot:
Tyyppi: Aseta
Tuotekoodi: 2506998
7130
Lisää ostoskoriin
Kuukausiraha ®  800 /kk

PostNord Vantaan noutopiste (Osumakuja 1-3, Vantaa)

17. toukokuuta

000

Postin pakettiautomaatti

21. toukokuuta

599

Postin noutopiste

21. toukokuuta

599

Matkahuollon pakettiautomaatti

21. toukokuuta

599

Matkahuollon noutopiste

21. toukokuuta

599

Kotiinkuljetus

21. toukokuuta

1299

Huom. Toimitusajat ovat alustavia. Toimitusaika tarkentuu tilausvahvistuksessa ja sinulle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.


Tuotteen kuvaus: Koulutuselektroniikkasarja Smart Circuits ARDUINO

-"Arduino Smart Chains" - tämä on Arduino-aloitussarja kaikille - aloittelijoille ja edistyneille. -Arduino - Pieni tietokone, jonka avulla voit hallita erilaisia elektronisia komponentteja ja laitteita. -Tämän seurauksena näyttää siltä, että vierailemamme tiimit ovat toteuttaneet objektit ympäristömuutoksen vuoksi. -Esittelemällä ja testaamalla älykkäitä piirejä voimme oppia älykkäästi Arduino-mikrokontrollerin käyttötarkoituksista. GRND - 01. -Etusivu - Vilkkuva LED. -Aloitetaan Arduinon esittelystä tekemällä erittäin yksinkertainen testi, jota kutsutaan vilkkuvilla LEDeillä. -Tässä kokeessa annamme valoa Arduinolle ja onnittelemme meitä. -Kyllä, kyllä, älä epäröi, se tekee, koska meillä on kaikki tämän pienen mutta tehokkaan tietokoneen voima. -Yksinkertaisin ohjelma säätää valon vilkkumistaajuuden. GRND - 02. -Nuppien kääntäminen - Potentiometrit - Potentiometri toimii tässä testissä. -Potentiometrejä käytetään usein säätämään asetuksia, kuten äänenvoimakkuutta tai kirkkautta. -Opi käyttämään potentiometriä LED-kirkkauden ohjaamiseen Arduinolla. -Ohjelma näyttää analogisen tulon toiminnan. -Potentiometrin kahvan asento muuttuu ja LED vilkkuu. GRND - 03. -Värillinen valo - RGB LED Värillinen LED voidaan sytyttää kaikissa sateenkaaren väreissä! -Tietenkin se on paljon mielenkiintoisempaa kuin vilkkuva LED. -Kolmiväriset LEDit on sijoitettu koteloon kolmena LEDinä (punainen, vihreä ja sininen). -Kun olemme Arduinon digitaalisessa lähdössä, asetamme eri väreille vahvuus- ja intensiteettiparametrit saadaksemme uusia värejä. -GRND 04 Tanssivat LEDit - useammat ledit ovat viileämpiä. -Ensimmäisellä oppitunnilla opetimme, että LED vilkkuu, kolmannella - kolmella LEDillä kaikki sateenkaaren värit! -On aika kiinnittää ja yhdistää kahdeksan LEDiä Arduinoosi. -Arduino luo myös erilaisia valotehosteita. -Annamme kahdeksan LED-tanssia. -Ketju on riittävän iso ja mielenkiintoinen. -Tässä kokeilussa alat kehittää ohjelmiasi ja ymmärtää, miten Arduino toimii. GRND 05. -Paina näppäimiä - Painikkeet Olemme tehneet kaiken vain poistumisilla. --Katsotaan nyt toiselta puolelta ja "leitetään" sisäänkäyntien kanssa. -Tässä kokeessa käytetään painikkeita antureina. -Tämä on helpoin ja selkein tapa näyttää, kuinka Arduinosi pääsee käsiksi tietoihin. -Tilamme - Kun painat painikkeita, LED syttyy, mutta jos painat molempia painikkeita, LED ei syty. GRND - 06. -Kun valo syttyy - valovastus. -Toisella oppitunnilla opit kuinka kestävä potentiometri muuttuu kahvan - pyörimisen mukaan. -Opit nyt kameraa, puolijohdelaitetta, anturiksi, joka muuttaa impedanssia sen mukaan, kuinka paljon valoa tulee sen pinnalle. -Valotunnistimena ohjaamme LEDin kirkkautta LEDin avulla. GRND - 07. -Lämpötilan mittaus - Anturi TMP35 Opettelemme käyttämään Arduinon lämpötila-anturia. -Asetimme lämpötilan muutoksen näytön säätöikkunan. -"Serial Monitorilla" luemme lämpötila-anturin. -TMP35 on yksinkertainen lämpötila-anturi, joka muuttaa lähtöjännitettä ympäristön lämpötilan mukaan. -Niitä voidaan käyttää kaikenlaisiin automaatiotehtäviin, joissa lämpötilan muutokset riippuvat parametrien muutoksista. -Niitä voidaan käyttää kaikenlaisiin automaatiotehtäviin, joissa lämpötilan muutokset riippuvat parametrien muutoksista. -Arduino-tietojen siirtäminen tietokoneelle on vielä mielenkiintoisempaa kuin aikaisemmat yritykset – alamme käyttää Arduino-sarjaporttia. -Toistaiseksi olemme rajoittaneet yksinkertaisten diodien käyttöä nähdäksemme muutokset. -Varmistamme, että Arduino ei voi vain muuttaa ympäristöä signaalilla, vaan myös tarvittaessa helposti kommunikoida tietokoneen kanssa ja näyttää kaiken tekstin ja datan missä tahansa päätteessä. GRND - 08. -Pyörimiskulma - Servomekanismi, lyhennettynä "servo" - moottori, joka koostuu elektronisesta takaisinkytkentäpiiristä. -Servo.h-kirjasto on tarkoitettu Arduinolle, joka pystyy käsittelemään erilaisia servomoottoreita. -Servomoottorit ovat ihanteellisia elektroniikkaan ja automaatioon - suurella nopeudella ja kyvyllä määrittää tarkasti haluttu asento, mikä ei ole mahdollista perinteisillä moottoreilla. -Niiden kanssa on helppo työskennellä säädettävällä pulssin kestolla. -Tässä kokeessa opit käyttämään PWM:ää (pulssinleveysmodulaatiota) servomoottorien ohjaamiseen. GRND - 09. -Kun musiikki soi - PiZo-summeri. -Taas yritämme kuroa umpeen digitaalisen ja analogisen maailman välistä kuilua. -Käytämme pietsosähköistä signaalia, joka aiheuttaa pienen "naksahduksen", kun saamme lyhyen kosketuksen 5 voltin virtalähteeseen. Kokeile!. -Tämä ei tietenkään ole kovin mielenkiintoista, mutta jos kytket jännitteen ja sitten irrotat, hälytys piippaa 100 kertaa sekunnissa. -Kerää satoja soittoääniä - luot musiikkia! -GRND - 10. -Musiikkisyntetisaattori - Liitä potentiometri. -Luo pietsosyntetisaattori. -Voimme käyttää pietsosensoria äänien tuottamiseen. -Tämä muuttaa sähkötaajuudet ääniraidoiksi. -Kun jännitteet (pulssit) kytketään päälle ja pois nopeasti, syntyy erilaisia ääniaaltoja. -Ohjelmateksti suorittaa kaksi parametria, jotka on skannattu kahdelta potentiometriltä. -Toinen potentiometri määrittää jännitetason, toinen ​-On syklin toistoa. -GRND - 11. -Moottori - Transistorin ja moottorin pyörittäminen. -Tiesitkö aiemmin Arduinon omistamasta servomoottorista? -Katsotaanpa nyt DC-moottorin kääntämistä. -Tämä vaatii transistorin, joka voidaan kytkeä, eli kytkeä paljon suuremmalle virralle kuin Arduino. -Jos käytät transistoria, sinun on varmistettava, että sen parametrit sopivat kyseiselle laitteelle. -Tässä TIP120-piirissä käytetty transistori kestää 60 V ja 200 mA, mikä on ihanteellinen moottorillemme. GRND - 12. -Kytke suurempi kuorma päälle - Releet. -Nyt voit oppia hallitsemaan iskuja antamalla Arduinolle lisää tehoa! -Pikemminkin Arduino opettaa sinua ajamaan sormillasi. -Rele on sähköisesti toimiva mekaaninen kytkin. -Muovikotelon sisällä on voimakas sähkömagneetti. -Kun energiakuormitus kohdistetaan, rele kytkeytyy päälle - ankkuri vetää sähkömagneettia, koskettimien ryhmä kytkee tai katkaisee kuorman syöttöpiiristä. -GRND - 13.More Dancing Lights - Boost Index 74HC595 Lopuksi olemme saavuttaneet integroidun piirin (IG). -Integroidun ympyrärekisterin avulla hallitset nyt 8 lähtöä käyttämällä vain kolmea Arduino-kontaktia. -Boost Register 74HC595 on integroitu piiri, jossa on kahdeksan digitaalista lähtöä. -Kun aloitat niiden käytön, käytät uutta käyttöliittymää nimeltä Peripheral Interface (SPI), joka on yhtenäinen oheisliitäntä, jota käytämme tietojen siirtämiseen Arduinoon. -Yksi push-up-rekisteri lisää 8 lisäuloskäyntiä Arduinoon ja ottaa vain kolme yhteystietoa. -Voimme yhdistää tällaisia piirejä hyvin paljon. -Seurannan aikana saamme monia lisäjohtopäätöksiä, jotka hyväksyvät samat kolme Arduino-kontaktia. -GRND - 14. Revived Figures - 8x8 Light Compensating Diode Module Seuraavassa projektissamme käytämme monitorina 64-LED-moduulia. -Koska nämä moduulit käyttävät integroitua MAX7219-piiriä ohjaimena, voimme sytyttää jokaisen 64 LEDistä ja käyttää vain kolmea Arduino-kosketinta. -Se on helppo ja edullinen tapa ohjata 64 LEDiä ja luoda erilaisia animaatioita. -Lisäksi voimme yhdistää useita moduuleja ohjaamaan entistä useampia LEDejä. Ohjelmamme käyttää LedControl-kirjastoa. -Lataa se ja lähetä se Arduino IDE:llesi: -C: \ Program Files (x86) \ Arduino \ libraries -kansio. -Käynnistä sitten IDE-ohjelmisto uudelleen. -Luo lisää animaatioita generaattorilla: http://www.pial.net/tools/. -GRND - 15. -Laske 7-segmentin indikaattori. -Valoherkkien diodien tärkein etu on, että ne ovat pieniä, joista osa voidaan yhdistää yhdeksi pieneksi kompaktiksi pakkaukseksi muodostamaan niin sanottu 7-segmentti. -Seitsemän sarjan ilmaisin koostuu seitsemästä suorakaiteen muotoiseen järjestykseen järjestetystä LEDistä (katso alla). -Seitsemää LEDiä kutsutaan segmenteiksi. -Seitsemän segmentin sallitaan näyttää numeerisia arvoja 0-9 käyttämällä seitsemää segmenttiä. -Kunkin segmentin sijainti ja lähtö (PIN) on merkitty kirjaimilla A–G (katso alla). -7-segmenttisiä LED-näyttöjä on kahta tyyppiä: tavallinen anodi ja tavallinen katodi. -Sivulle painettu numero 5101AS on tavallinen katodityyppinen näyttö. GRND - 16. -Hello world - LCD-näyttö. -Tällä oppitunnilla opetamme sinua yhdistämään LCD-näytön Arduinoon ja näyttämään kaikki sen sisältämät tiedot. -Nestekidenäyttö (LCD) on monimutkainen elektroninen moduuli, jota voimme käyttää tekstin tai numeerisen tiedon näyttämiseen. -Näyttö on sijoitettu emolevylle, PCB:lle. -Siinä on kaksi 16 merkin riviä ja valo päivänvaloa varten. -Olemme käyttäneet sarjanäytön sarjaporttia. -Voit nähdä sen muistutuksen LCD-näytön kanssa ja varmistaa, ettei suurta tietokonetta tarvita. -GRND - 17. -Pelaaminen - Reaktiopeli. -Nyt kun olemme suorittaneet kaikki projektit ja oppineet kaikki Arduinon hallinnan keskeiset osat, on aika luoda jotain mielenkiintoista. -Tämä ketju näyttää sinulle, kuinka voit luoda oman Simon Says -pelisi. -Arduino UNO:ssa voit luoda tämän ja muita mielenkiintoisia pelejä LEDien, painikkeiden, hälyttimien ja useiden vastusten avulla. Kuinka se toimii? -Kun koodi on ladattu, äänimerkki kuuluu useita kertoja ja kaikki neljä diodia alkavat vilkkua. -Peli alkaa, kun painat yhtä neljästä painikkeesta. -Sitten satunnainen LED vilkkuu. -Sinun on painettava nopeasti LED-väripainiketta toistaaksesi sen. -Onnistuneessa yhteistyössä malli toistetaan uudelleen, vain tällä kertaa lisäämällä toinen satunnainen LED. Pelaajan tulee seurata mallia mahdollisimman pitkään. -Jokaisen peräkkäisen oletetun mallin osalta perusmalliin lisätään monimutkaisuutta. -Aseta projektit: -ETUSIVU – Johdatus sen toimintaan -KÄYNNISTYSTYÖKALUT - Kuinka käyttää potentiometriä LED-kirkkauden ohjaamiseen Arduinon kanssa. -VÄRIVALOT - Kolmiväriset diodit uusien värien poimimiseen. -Tanssivat LEDit - lisäämme lisää LEDejä ja tanssimme niiden kanssa Arduinoa vastaan. -KÄÄNTÄ NUPPIA - Välitämme Arduino-tiedot yksinkertaisimmalle anturille. -JOS VALO LEE - Valoanturina käytetään valovastusta, ohjaamme LEDin kirkkautta. -MITTAA LÄMPÖTILA - käytämme lämpötila-anturia Arduinollesi. -ROTATION ANGLE - käytetään PWM:ää (pulssinleveysmodulaatiota) servon avulla. -KUN MUSIIKKI SOUU - luomme ja toistamme Arduino-kappaleita. -MUSICAL SYNTESIZER - yhdistämme hälytysjärjestelmän potentiometrillä ja luomme kosmisen äänen. -SÄÄSÄÄ MOOTTORIN - Käynnistä moottori transistorilla. -LIITTYVÄT LISÄTOIMINNOT - OHJAUSRELEET. -LÄHDELAITTEET - Push-pull-rekisterin integroidun piirin avulla 8 lähtöä hallitsee vain kolme Arduino-kosketinta. -UUSIUTUVIA FIGURUJA - muotoilemme erilaisia muotoja 8x8 LED-moduulilla. -SOITA - jos haluat soittaa numeroihin. -HYVÄ MAAILMA - yhdistämme LCD-näytön Arduinoon ja näytämme kaikki tiedot siinä. -PLAYING on reaktiopeli, jossa me kaikki yhdistymme yhdeksi. Tekniset ominaisuudet: -Sisältää Arduino-mikroohjaimen, asennuslevyn, johdot, USB-kaapelin mikro-ohjaimen liittämiseen, virtakaapelin, yli 70 elektronista komponenttia ja laitetta. Setti sisältää: .10x 220R vastus; 10x 1K vastus; 10x 10K vastus; 1x potentiometri 10k; 2x potentiometri 50k; 5x punainen LED; 5x keltainen LED; 5x vihreää LEDiä; 5x sininen LED; 1x RGB-diodi; 2x 1N4004 diodi; 1x TIP120 NPN-tyyppinen transistori; 1x LM35 lämpötila-anturi; 3x valovastus; 4x painikkeet; 1x Mini-servomoottori; 1x äänihälytys; 1x DC-sähkömoottori; 1x rele DPDT 5V-12A / 125VAC; 1x 74HC59 siirtorekisteriketju; 2x 1-7 segmentin moduuli; 1x MAX7219 8x8 matriisimoduuli; 1x 16x2 LCD-näyttö; 1x Goldpin 1x40pin 2,54mm; 1x Arduino-mikro-ohjain; 1x Maxi-asennuslevy (750 sk.); 1x Asennuslevyn kaapelit (70 kpl); 1x USB-kaapeli 1,8 m; 1x laatikko; 1x erikoiskirjasarja.

CE-merkintä on tuotteen valmistajan vakuutus siitä, että tuote on sitä koskevien Euroopan komission direktiivien vaatimusten mukainen.

Yleiset tuotetiedot: Koulutuselektroniikkasarja Smart Circuits ARDUINO

Tuotekoodi: 2506998
Kategoria: Mikrokontrollerit
Valmistajan koodi: MOK1
Pakkausten määrä: 1 kpl
Pakkauksen koko ja paino (1): 0,15 x 0,1 x 0,05 m, 0,3 kg
Tuotemerkki: Arduino
Myyjä: Hobbyhall.fi
Tyyppi: Aseta
Kaikki tämän merkin tuotteet: Kaikki Arduino tuotteet

Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista.

Arviot ja arvostelut (0)

Koulutuselektroniikkasarja Smart Circuits ARDUINO
Ole ensimmäinen, joka jättää arvostelun!
Tätä tuotetta voivat arvioida vain Hobbyhall.fi rekisteröityneet asiakkaat.
Kirjoita arvostelu